Mind Wide Open s Pristopom - Budnica slovenskemu marketingu

Prostor za vpis dogodkov, druženj, predavanj, webinarjev, delavnic...
ŠSDMS
Rookie
Prispevkov: 19
Pridružen: 15 Maj 2011, 23:26

Mind Wide Open s Pristopom - Budnica slovenskemu marketingu

OdgovorNapisal/-a ŠSDMS » 19 Okt 2014, 22:43

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije vabi na prvi dogodek v novem študijskem letu.

Nataša Mithans (Pristop) bo z nami delila izsledke raziskave Mind Wide Open, ki je nastala v sodelovanju Pristopa z Društvom za marketing Slovenije (DMS), s podjetjem Bisnode in z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani. V raziskavi je sodelovalo 120 marketinških direktorjev slovenskih podjetij.

Kakšna je torej dobra praksa v Sloveniji in ali je res tako dobra?

Slovenski marketing bomo prebujali v torek, 28. 10., ob 18. uri v predavalnici 6 (FDV). Ne pozabite rezervirati svojega mesta na prijava@ssdms.si. Dogodek je brezplačen.

Se vidimo!
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
ŠSDMS - Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. |www.ssdms.si|
 

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov