Pozdravljeni!
Najbrž se je o tem že govorilo, vendar bom vseeno poskusil dobiti nekaj vprašanj tukaj. In sicer se gre za primer prodaje spletne trgovine. Kako pravilno oceniti vrednost svojega posla? Seveda boste rekli, vredna je toliko kolikor je nekdo pripravljen kupiti in se strinjam s tem. Pa vseeno.
Kateri so tisti kazalci, na katere ste pozorni poleg prometa in dobička? Dajete ogromen poudarek na sam izdelek, zgodbo za izdelkom, trend, podobo nasocialnih omrežjih, možnost razširitve v veleprodajne kanale? Kako pomemben oz. vreden je sam potencial izdelka, v katerega se ne oglašuje veliko, ali pa je team za izdelkom neizkušen, brez marketinšega budgeta, ali pa samo ne dovolj zavzeta.
Torej za vsemi finančnimi kazalci, koliko ste pripravljeni "preplačati" trenutno za posel, ki lahko v prihodnje obeta tudi večkratnik celotnih letnih prihodkov posla.
Hvala in Lp
Kako oceniti vrednost spletne trgovine,ki jo prodajaš/kupujš
-
- Rookie
- Prispevkov: 10
- Pridružen: 16 Maj 2011, 21:42
- Kraj: Kočevje
- Kontakt:
|
-
- Prispevkov: 2
- Pridružen: 22 Avg 2011, 14:12
Re: Kako oceniti vrednost spletne trgovine,ki jo prodajaš/ku
Spletne trgovine se ponavadi prodajajo po formuli: mesečni zaslužek x 12.
-
- MP strokovni sodelavec
- Prispevkov: 2486
- Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09
-
- Pripravnik
- Prispevkov: 38
- Pridružen: 19 Okt 2010, 12:45
- Kontakt:
Re: Kako oceniti vrednost spletne trgovine,ki jo prodajaš/ku
Kot sta začela predhodnika: osnova (orientacija) naj bi bila mesečni zaslužek x10-12. Potem se pa prišteje še ostale "ugodnosti": zaloga, posebna oprema (če imaš npr. kakšen super duper namenski tiskalnik), promo material, baza kupcev (tu pazi na zakonodajo, kako je z varstvom podatkov oz. potrebnimi soglasji uporabnikov), posebni dogovori z dobavitelji (npr. ekskluzivno zastopništvo,...) ipd.
Obvezno branje: Kuhanje
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov