Stranka ni prejela paketa

babygirl30
Rookie
Prispevkov: 5
Pridružen: 17 Feb 2017, 11:41

Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a babygirl30 » 17 Feb 2017, 11:45

pozdravjeni
imam majhno spletno otroško trgovino. V pogojih poslovanja imam navedeno da po nakazilu na trr pošiljko oddam navadno ali priporočeno. Če je pošiljka oddana navadno, ne odgovarjam v primeru kraje ali izgubljenega paketa.
No težava pa je sedaj v tem da gospa katero sem vprašala kakšno pošiljko želi in je kljub višjemu znesku želela navadno pošiljko, paketa ni prejela. Minilo je več kot 10 dni in paket je izginil.
Sedaj mi grozi da želi ves denar nazaj drugače mi bo poslala inšpekcijo. Sama delam zelo pošteno in iz moje strani je paket bil oddan. Kaj storiti? Sem ji kot prodajalka res dolžna vrniti denar kljub temu da je sama izbrala navadni paket brez sledljivosti?
Razumem da je razburjena vendar tudi meni vsak eur veliko pomeni.
Prosim za odgovor tistih ki se na to spoznate in mogoče veste kam se obrnit na pomoč.
 

podjetnikkk
Rookie
Prispevkov: 6
Pridružen: 31 Jan 2017, 14:01

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a podjetnikkk » 17 Feb 2017, 16:49

V vsakem primeru bi se konkretno pozanimal na pošti, torej sigurno nekako vedo ali je bil paket dostavljen ali ne. Ker dejstvo je, da sem mnenja, da se stranka izmišljuje. Moja teorija je, da je namerno naročila paket večje vrednosti, namerno je želela navadno pošiljanje, paket je sigurno prejela, zdaj pa želi denar nazaj.

Kako pa je stranka plačala paket? TRR?

babygirl30
Rookie
Prispevkov: 5
Pridružen: 17 Feb 2017, 11:41

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a babygirl30 » 17 Feb 2017, 17:51

Ja stranka je plačala na trr. Minilo je 14 dni in paketa ni nikjer. Sem pa poklicala na njihovo pošto in so kontaktirali poštarja in je rekel da se ne spomni da bi ji prinesel kakšen paket. Tako da ne vem ali stranka laže ali ne, bolj sem v skrbeh kaj narediti. Paket je bil poslan, če ji vrnem denar bom šla v velik minus. Če ji ne vrnem denarja pa ne vem kakšne pravice ima ona ali jaz. Ali pravila oz. moja pravila spletnega poslovanja sploh veljajo? imam že eno leto nespremenjeno in napisano da ne krijem škode če nastane zaradi navadne pošiljke. Je to sploh veljavno?

podjetnikkk
Rookie
Prispevkov: 6
Pridružen: 31 Jan 2017, 14:01

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a podjetnikkk » 19 Feb 2017, 11:07

Če imate dokazilo, da ste paket poslali, vam nihče ne more nič. Če nimate dokazila, potem je to vaša napaka, ker niste poslali z odkupnino oz. priporočeno. Obstaja kakšen razlog, da je stranka želela navadno pošiljanje in ne priporočeno?

Skratka obrnite se na pošto, oni so paket izgubili, če se ne bo dalo rešit predlagam, da vrnete denar, boste imeli vsaj mir in čisto vest.

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2405
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 21 Feb 2017, 17:12

Tako, obrnite se na Pošto. Naj najdejo paket.
 

babygirl30
Rookie
Prispevkov: 5
Pridružen: 17 Feb 2017, 11:41

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a babygirl30 » 21 Feb 2017, 17:20

žal paketa ni mogoče najdt ker je poslan navadno. Enostavno se je izgubil. Stranki sem vrnila denar, sem pa res jezna in razočarana.

MaBiz
Pripravnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 07 Okt 2014, 13:53

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a MaBiz » 21 Feb 2017, 20:06

Živjo Babygirl30,

lahko poveš kako je bil velik paket ki si ga poslala ( ali gre v nabiralnik ali ne)?
Kakšna je vrednost paketa?

Menim, da lahko primer mogoče še rešiš samo boš morala malo pritisniti na pošto na drugačen način.

PS: zakaj si poslala navadno ,če je storitev odkupnine dodaten € - spoh če je vrednost paketa višja??

LP,M.

babygirl30
Rookie
Prispevkov: 5
Pridružen: 17 Feb 2017, 11:41

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a babygirl30 » 21 Feb 2017, 20:21

Živjo
paket je bil težek nekje 2 kg, ne bi šel v nabiralnik
na pošto sem klicala 5x , na svoji celo dala poizvednico ampak nič odgovora. pač jih ne zanima ker nimam potrdila o oddaji.
Stranka mi vedno nakaže na trr, jaz pa ji dam možnost navadne ali priporočene pošiljke. In stranka se je odločila za naadno kljub višjemu znesku. Žal mi je da nisem zahtevala priporočeno, sedaj vem da napake ne bom več ponovila

MaBiz
Pripravnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 07 Okt 2014, 13:53

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a MaBiz » 22 Feb 2017, 01:19

Pozdravljena,
poznam podoben primer le da ga je poslal fizična oseba - enako z navadno pošto. Po raznih pritiskih in preiskavah itd., je stranka čudežno našla paket po nekaj dneh na dvorišču. Prej pa je trdila, da želi denar in da paketa ni. Ko je šla preiskava daprej in smo jo opozorili da se bo reševalo med stranko in poštarjem, kdo je paket zatajil ga je čudežno našla...
So pa seveda dobro pomagali na naši pošti... z klici, zahtevami za povpraševanjem postarju itd.

Skratka,
ne vem v katerem kraju živite in kako velika je vaša pošta. Podjite do kotrolorja na vaši pošti in povejte, da ste njihova stranka (imate pogodbo) in da je bil poslan paket 2kg (datum pošiljanja in velikost paketa, kakšna škatla itd) in da zahtevate da se zadeva razišče. Naj pokličejo na pošto vaše stranke in naj se zasliši poštar in stranka. Kljub temu da je paket poslan navadno ne pomeni, da se lahko kar tako zgubi ali izgine.
Sicer ste malo pozni mi smo ukrepali takoj ko 3 dni ni prejela stranka paketa.

V koikor je paket težji in večji, ter ga poštar ne more pustiti v nabiralniku, mora pustit v nabiralniku obvestilo (kljub temu da je pošiljka navadna) in paket nesti nazaj na pošto - kjer bo počakal na stranko.
Tako, bi moralo biti tudi z vašim paketom.

Na katero pošto je bilo odposlano (poštna številka vaše stranke)?

Lp.
 

babygirl30
Rookie
Prispevkov: 5
Pridružen: 17 Feb 2017, 11:41

Re: Stranka ni prejela paketa

OdgovorNapisal/-a babygirl30 » 22 Feb 2017, 08:26

Hvala za pomoč, stranka je začela klicat na svojo pošto po 5 dneh ko ni prejela, saj sem ji sama svetovala naj pokliče ker se včasih zgodi da je paket na pošti in tega ne vedo.
Obe sva klicali, na njihovi pošti so celo kontaktirali poštarja in on je rekel da se ne spomni da bi njej dostavil kakšen paket. Tako da sem ostala brez informacij in ne vem več kam se obrnit. Naj bi obstajalo v Ljubljani neko skladišče kamor gredo paketi ki nisi dostavljeni, ampak ne najdem kontakta niti mi na pošti ne vedo pomagati.
zdi se mi nedopustno da si pošta lahko privošči krajo ali izgubo paketa in nihče ne odgovarja.
Poslano je bilo na pošto Zgornja Ložnica


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost