Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

markos
Rookie
Prispevkov: 8
Pridružen: 29 Mar 2010, 11:42

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a markos » 31 Mar 2010, 12:31

Sem se zmenil s kitajci, da mi oni zrihtajo prevoz na Brnik. Za vsega 700 eur :). Pri Englmayer-ju bi mi pa računali ca.1400 eur. Gledna to, da je izdelkov veliko, se splača.
Ima kdo kakšne druge izkušnje?
 

Bajsich
Pripravnik
Prispevkov: 21
Pridružen: 27 Jun 2008, 13:44
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a Bajsich » 13 Apr 2010, 12:17

Rade volje odgovorim na vsa ( ali večino ) vaših vprašanj, če bi bili le tako prijazni da jih malo dodelate in poveste kaj točno vas zanima.

Kako je z uvozom izdelka A? <- To ni vprašanje.

1.) Kje naj najdem dobavitelja za izdelek A?
2.) Kako je s plačilom DDV-ja pri uvozu iz države B ?

....

Lp, Bajsich

RCM d.o.o.
Prispevkov: 1
Pridružen: 14 Maj 2010, 12:45

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a RCM d.o.o. » 14 Maj 2010, 12:54

v kolikor imate kakšna vprašanja glede carinskih formalnosti in organizacije transporta, vam lahko ponudimo konkretne rešitve ter posredujemo koristne informacije pri uvozo blaga.
smo špedicija RCM d.o.o.(www.rcm.si), katera vam nudi komplet usluge na področju uvoza, izvoza tranzita ter organizacije transporta. vem, da je to oglaševanje našega podjetja, vendar lahko na to temo marsikateremu pomagamo do rešitev.
lp

oppro
Uradnik
Prispevkov: 59
Pridružen: 17 Sep 2009, 02:27

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a oppro » 09 Jun 2010, 20:50

Mene pa zanima kako je z spedicijo v Sloveniji.

Primer narocim robo, kitajc hoce za shipping 40€, placam njemu za CIF do Kopra, vendar potem dobim vendo najdrazjo spedicijo, ki bi stvar spravla v skladisce in me na koncu vedno drazje pride kot pa ce grem preko slovenskega uvoznika in placam 100€ na kubicni meter.

Kaksen nasvet kako zmanjsat stroske shippinga?

LP

Doom3n
Uradnik
Prispevkov: 51
Pridružen: 17 Feb 2010, 19:14

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a Doom3n » 16 Jun 2010, 08:24

Da ne bom odpiral nove teme.
Kot s.p. kupim robo iz Kitajske, oni mio izstavijo račun. Kaj je pomembno, da je na računu predvsem glede kakršne koli inšpekcije, ki bi pregledovala usklajenost zaloge s prodajo. Bi moral imeti kodno označene izdelke z isto oznako kot bi bili izdelki na računu oz. kako je glede tega. Ker v večini primerov napišejo v angleščini ime izdelka, sam pa bi imel drugačne oznake.
Nasvet glede tega bi mi prišel zelo prav, da znam v naprej sporočiti Kitajcem kako naj na računu napišejo.

Hvala.
 

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2428
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 19 Jun 2010, 14:25

Odgovor podjetja RCM d.o.o.(http://www.rcm.si):

Lahko vam podam splošne informacije glede carinjenja v luki. Luka je seveda specifika in je potrebno preveriti vse, kar se da, predno se potrdi naročilo. Pošiljatelj ponavadi ponudi kupcu ugodno ceno prevoza do luke, vendar ne pove, kaj vse je zajeto v ceno prevoza - to je odvisno od paritete po INCOTERMS (bom naštela tiste, ki so zanimive za ladijske prevoze):
CFR - stroški in prevoznina
CIF - stroški, zavarovanje in prevoznina
CIP - stroški in prevoznina plačana do
CPT - prevoz plačan do
FAS - franko ob ladijski bok
FOB - franko na ladijski krov
DDU - dostavljeno, dajatve niso plačane

Seveda je pomemben tudi kraj odpreme, če stroške plača kupec oz.namembni kraj, če stroške plača prodajalec.

Če to ni dogovorjeno natančno, kupec v bistvu niti ne ve, kaj vse bo še moral plačati.
Torej, v luki se zaračunavajo razne manipulacije, premiki kontejnerjev ali skladiščenje (v primeru kosovnih pošiljk). Iz tega razloga je pametno preveriti, kdo je agent za ladjarja, ki bo pripeljal pošiljko in se potem natančno pozanimati pri tem agentu.
Glede na veliko število agentov je tudi pametno preveriti ceno takega prevoza pri nas, saj ni vedno najugodneje tisto, kar ponudi prodajalec. Mogoče je na začetku malo komplicirano, vendar brez neprijetnih - finančnih presenečenj.


Lp, Petra, RCM d.o.o.

alfasp
Prispevkov: 3
Pridružen: 29 Jun 2010, 11:28

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a alfasp » 02 Jul 2010, 13:03

se strinjam s petro/rcm...pristavljam še svoj lonček in citiram par vprašanj in odgovorov z naše spletne strani, ki bodo morda komu prav prišle - sicer si jih lahko ogledate na naši spletni strani:

http://www.alfasp.si/faq.html

Pogosta vprašanja v pomorskem prometu



Ko sem v vlogi kupca

Zakaj je bolje kupovati blago na pariteti FOB (freight-on-board)?

Prodajalec dobavi blago in ga preda kupcu NA LADJI, od tu dalje pa so transportni stroški in organizacija prevoza v režiji kupca, ki preko svojega imenovanega špediterja kontrolira :

* Stroške, saj sam, preko svojega špediterja organizira prevoz po dogovorjenih cenah in dogovorjenih plačilnih pogojih

* Rok plačila prevoza dogovarja s svojim špediterjem, ki mu lahko nudi odlog do dneva prihoda pošiljke v namembno luko iztovora

* Vsi lokalni stroški v luki iztovora (stroški predstavnika ladjarja - agenta, drugo) so mu predhodno znani, saj mu jih lahko jasno posreduje njegov špediter, kot poznavalec lokalnega trga

* Špediter kupcu lahko organizira vse potrebno do končne destinacije (do kupčevih vrat); to pomeni, da mu uredi dodatne storitve, kot so carinjenje, luške manipulacije, inšpekcijeske preglede, prevoz, skladiščenje in drugo po kupčevih nalogih in željah

* Kupec se izogne dodatnim posrednikom (več angažiranih agentov) in s tem povezanim dodatnim, nepredvidenim stroškom, saj mu njegov špediter organizira prevoz s poznanimi in zanesljivimi ladjarji, ki imajo poznane imenovane agente v luki iztovora (prodajalci velikokrat ne poznajo lokalnega trga in ladjarjev, ki so zastopani v namembni luki in pošiljke dajejo na prevoz ladjarjem, ki imajo svoje agente po Evropi)

* S svojim špediterjem lahko dogovarja in vpliva na termin vtovora, luko utovora in iztovora, izbiro ladjarja, tranzitne čase, različne ladjarske servise ter dnevno kontrolira datum prihoda blaga v namembno luko – kar pomeni, da ima informacijo kdaj in kje bo njegov tovor bil dal njemu na razpolago



Zakaj ni priporočljivo prepustiti organizacijo prevoza blaga dobavitelju?

* Če kupec prepusti organizacijo prevoza svojemu dobavitelju pomeni, da slednji lahko izbira ladjarja (npr. nezanesljive ladjarje, ladjarje brez svojega agenta v luki iztovora oz. z dodatnimi posredniki, ladjarja s slabim servisom in dolgimi tranzitnimi časi...), lahko prodajno ceno zaradi stroškov transporta pretirano poveča, kupec mora plačati transportne stroškem, hkrati s stroški nabavljenega blaga (saj so del nabavne cene). Čeprav se na prvi pogled zdi lažje prepustiti dobavitelju dobavo blaga, se velikokrat izkaže prav nasprotno.



Ko sem v vlogi prodajalca

Zakaj je bolje prodajati blago na pariteti C&F (cost-and-freight)?

Tu ste vi prodajalec, ki izdobavi svojemu kupcu blago V NAMEMBNO LUKO. Prednosti, ki jih pri tem imate so:

* Preko svojega špediterja izbirate ladijskega prevoznika s katerim dogovarjate cene, datume vtovora, luko vovora, preverjate lokalne stroške agenta (ki bi jih plačali v tudi v primeru paritete FOB), tempirate rok dobave blaga z dnevom prihoda ladje.

* Izbrani špediter vam lahko nudi dodatne stortive od vaših vrat, pa do vrat kupca, če se odločite za razširitev paritete (npr. DDU, DDP). Prav tako vam izbrani špediter nudi nasvete pri odpiranju akreditiva, organizira vam lahko izvozno carinjenje, prevoz od vaše lokacije do luke vtovora, dodatne manipulacije z blagom, inšpekcijske preglede...

* Prodajalec lahko dnevno sledi svoji pošiljki na poti do namembne luke

* Prodajalec predaja preko svojega špediterja ladjarjevemu agentu nalog vtovora in prevzema originalen ladijski tovorni list (B/L), ki je prenosljiv in v posesti originala izkazuje lastništvo blaga

* Prodajalec se izogne koordinaciji več špediterjev/agentov, saj mu njegov špediter organizira vse, torej se izogne agentu kupca in s tem možnosti problemov, ki lahko nastanejo zaradi napak v komunikaciji med omenjenima



Izbira dobrega in zaupanja vrednega špediterja je za vas velika prednost, saj slednji, kot strokovnjak za transport in logistiko skrbi, da bo vaš tovor prispel v namembni kraj pod optimalnimi pogoji – tako stroškovno, kot časovno.



Zakaj je pomembno, da so pošiljke v prekomorskem prometu zavarovane?

* Temeljni namen inštituta generalne havarije je, da če v času potovanja pride do nevarnih okoliščin, v katerih je ogroženo premoženje udeleženo na tem potovanju (ladja, tovor, voznina) in je katero od navedenih premoženj žrtvovano v skupno korist, ima lastnik tako žrtvovanega premoženja pravico do sorazmerne povrnitve s strani preostalih udeležencev pomorskega prevoza, katerih premoženje je bilo rešeno.

* V generalne havarije se vštevajo tako vrednosti tovora, ladje, kakor tudi voznine in stroški reševanja.

* To pomeni, da v primeru reševanje ladje, ki gori, je nasedla ali je v kvaru in podobno, participirajo k stroškom reševanja vsi udeleženci transporta, sorazmerno z vrednostjo premoženja. V primeru, da je blago zavarovano, tak škodni primer rešuje in krije zavarovalnica. V primeru, da blago ni zavarovano mora stroške kriti lastnik blaga.

* Vsekakor je transportno zavarovanje priporočljivo tudi zaradi drugih škodnih primerov, na samo zaradi možnosti generalne havarije.

* Več o inštitutu Generalne havarije lahko preberete v Pomorskem zakoniku RS z dne 12.04.2001, v členih 788. do 823.



Kot zanesljiv špediter z dolgoletnimi izkušnjami, vam bomo ponudil najboljše možnosti transportnega zavarovanja.

dotnet
Prispevkov: 4
Pridružen: 29 Jun 2009, 22:32
Kraj: Maribor

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a dotnet » 06 Jul 2010, 17:39

Mi lahko kdo pove koliko moram plačat carino če sem fizična oseba? Kolikor razumem DDV vštejejo v carino in carino plačam na celotno pošiljko (vrednost + potni stroški), koliko je to v procentih? Zanimam se za štiri majhne izdelke in mogoče tudi ne plačam carine pa vseeno, zanima me koliko bi me prišlo. Vrednost pošiljke s shipping fees je cca 250$. Glede na to da sem fizična oseba ne rabim urejevat nobenih papirjev ipd.?

grapejuice
Prispevkov: 1
Pridružen: 26 Jul 2010, 12:44

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a grapejuice » 26 Jul 2010, 13:15

dotnet,
če si fizična oseba, plačaš carino v enaki meri kot pravne osebe. tarifno postavko za svoje blago ugotoviš na strani TARIC (slediš Nomenklatura).
uvozne dajatve izračunaš:
CENA_IN_PREVOZ = $250
CARINA = CENA_IN_PREVOZ * TARIFA
DDV = (CENA_IN_PREVOZ + CARINA) * 0.20
torej vse skupaj plačaš (CENA_IN_PREVOZ + CARINA + DDV).

če recimo za $250 uvoziš 4 dlančnike, za katere je uvozna tarifa 0%, plačaš skupaj $300.


mene pa zanima, ko uvozim kontejner neke robe z ladjo in mi ga špediter pripelje v Ljubljano, koliko časa imam, da stvar razložim (v "skladišče") in ali obdržim kontejner? :dizzy:

also, rad bi se vsem zahvalil za staro temo. :flower:
 

avril.si
Prispevkov: 2
Pridružen: 29 Jul 2010, 14:59

Re: Uvoz iz Kitajske, Pakistana, Indije...

OdgovorNapisal/-a avril.si » 29 Jul 2010, 15:09

V kolikor koga zanima uvoz blaga s Kitajske ali ostale oblike poslovanja, posredujem kontakt slovensega podjetja Zlati mandarin, g. Tomaž Osterman, ki je v Shanghaju. Prej opravi potrebno analizo trga tako, da kasneje ne boli glava od slabe robe, ki je eden med večjimi riziki ...

Vče na linku ...
http://www.zlatimandarin.com/indexslo.html

Upam, da bo komu v pomoč!

Lp,
V.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost