Spletno oglaševanje

guava
Uradnik
Prispevkov: 96
Pridružen: 22 Feb 2011, 15:00
Kontakt:

Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a guava » 17 Jul 2012, 09:09

Ima kdo morda kak podatek o razmerju med prikazi in dejanskimi kliki.
Npr. na 20.000 prikazov oglasa, koliko je dejanskih klikov oz. "koristi"?

Vem, da je odvisno od pozicije na spletni strani in od atraktivnosti ponudbe in oglasne pasice itd..ampak vseeno me zanima če je vsaj kak podatek za katerega se lahko reče, da je bilo oglaševanje uspešno..
 

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2486
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 17 Jul 2012, 11:30

Več je faktorjev, ki vplivajo na tako imenovan ctr / click through rate / razmerje med prikazi in kliki:
- vrsta oglasa (tekstovni, sponzorirane povezave, bannerji...)
- kanal oglaševanja (spletne strani, google omrežje...)
- klikabilnost bannerja

V končni fazi pa je pri oglaševanju bistvena prodaja. Tako da je treba temu posvetiti največ pozornosti. Z oglasom, ki ima nižji ctr se namreč lahko proda več kot z oglasom, ki ima višji ctr..

guava
Uradnik
Prispevkov: 96
Pridružen: 22 Feb 2011, 15:00
Kontakt:

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a guava » 17 Jul 2012, 12:24

Aha se pravi, da je enostavno povedano že z oglasom potrebno ljudi prepričati za nakup in potem bo več klikov dejansko nakupov.

Ampak kar tako na splošno ali pa če je kdo kaj takega že imel in če ni skrivnost če lahko poda podatek koliko lahko pričakujem.

Če se oglas prikaže npr. 20.000 krat in iz tega dejansko dobim npr. 10 nakupov je to katastrofalen podatek ali zadovoljiv itd.. Vsaj približno.

Hvala.

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2486
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 17 Jul 2012, 12:36

Težko je reči tako pavšalno.

So neke cifre, da na 100 obiskovalcev spletne strani nardiš 1 do 3 nakupe. To naj bi bilo že ok, predvsem pa osnova za testiranje ter izboljšave.

Samo ni pa to podatek o klikih. Dobr ctr pri bannerjih je nekje 0,3 %, torej 3 kliki na 1000 prikazov.

guava
Uradnik
Prispevkov: 96
Pridružen: 22 Feb 2011, 15:00
Kontakt:

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a guava » 17 Jul 2012, 12:48

Se pravi, da če na 20.000 prikazov dobim 60 klikov (vprašanje koliko nakupov) lahko to štejem kot dober rezultat..

Če nekje na 100 obiskovalcev dobiš 1 do 3 nakupe.. se pravi, da teh 60 klikov/obiskov niti ne zagotavlja nakupa.
Razen če je oglas res tako naravnan, da klikne res tisti, ki si želi kupiti, vendar jih po moje večina, ki jih klika, klika bolj iz radovednosti.

Ampak je potem tu problem. Če vzamem za primer, da oglašujem USB ključe, na katerih je zaslužek npr. 3€ po komadu. Oglas za katerega obljubljajo 20.000 prikazov stane 200€. Se pravi, da v tem primeru moram prodati 67 USB ključev, da sem na pozitivni ničli oz. da nisem zaslužil nič.

Stvar za stestirati pa bom videl kako bo. Bom vsekakor poročal kako in kaj...
 

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2486
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 17 Jul 2012, 14:54

Take stvari se ne prodaja na bannerjih, ker je predrago. Tu gre bolj za branding.

Raje preizkusite google / facebook oglaševanje, tam govorimo o ceni okoli pol evra na klik.

guava
Uradnik
Prispevkov: 96
Pridružen: 22 Feb 2011, 15:00
Kontakt:

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a guava » 19 Jul 2012, 14:24

Prosim za osebno mnenje, če se splača dat 348 EUR z DDV, za 45 dni oglaševanja na precej obiskani nam tematsko ustrezni spletni strani (obljubljajo vsaj 60.000 prikazov bannerjev). V ceno je zajeta tudi izdelava dveh XML bannerjev v katerih bi se prikazovali artikli, ki jih izberemo mi.

Glavni namen oglaševanja bi bil predvsem povečati prepoznavnost in obiskanost naše spletne trgovine. Seveda pričakujemo tudi rahlo rast prodaje.

Prosim za mnenja...

petra.skarja
Prispevkov: 2
Pridružen: 14 Maj 2012, 14:48

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a petra.skarja » 30 Jul 2012, 10:04

Živjo,

jaz sama malo preizkušam tovrstna oglaševanja. Ne profesionalno, samo za svojo korist in "ženski firbec" :)

Sama organiziram seminarje, kjer učim ljudi izdelovati spletne strani in ostajam s temi ljudmi v stiku, da si lakho izmenjujemo mnenja o tem, kaj deluje in kaj ne (v povezavi s spletnimi stranmi).
No, moje mnenje - NIKAKOR se ne splača prodajati zadeve preko bannerjev, preko oglasov na klik.
No je dobro res samo ba branding, za splošno prepoznavnost.

Več ogledov in boljši izkupiček vsega je, če se napiše nek splošni članek s koristnimi informacijami, kjer se potem omeni, da se lahko pride do tega izdelka,... Recimo - zelo veliko obiska je ta punca dobila s člankom: http://www.petraskarja.com/zasluzek-na- ... 300-evrov/

Prodaja izdelkov je tudi zelo smiselna trenutno preko teh strani, ki ponujajo popuste - kuponko, 1nadan in podobne.

Odličen kanal prodaje je trenutno tudi Facebook. Jaz večino (vsaj 80%) strank dobim na Facebooku. Naredite si svojo spletno stran, potem pa par prijateljev prosite, da vam delijo povezavo in poleg napišejo nekaj pozitivnih besed. Deluje.

Če se pa že gre v bannerje, se raje dogovarjajte z ljudmi, ki vam bodo to brezplačno dali na stran ali pa jim ponudite procent od prodaje. Če strani oni NE optimizirajo, jim je vseeno, če dodajo en banner, v najslabšem primeru ne izgubite popolnoma nič ne vi, ne on.

Ne plačujte za to, ker se trenutno ne izplača več... Oziroma je prevelik riziko.

Upam, da sem kaj pomagala s tem..

gregor171
Prispevkov: 3
Pridružen: 02 Avg 2012, 02:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a gregor171 » 02 Avg 2012, 04:00

S spletom se ukvarjam že precej let zadnja leta pa precej s spletnimi strategijami. Predvsem je potrebno upoštevati, da se s prodajo računalniške opreme pri nas ukvarja precej podjetij, kar pomeni precejšen zalogaj za optimizacijo, ki bi se jo bilo potrebno lotiti postopoma. resna optimizacija portala je dolgotrajen postopek. Vzporedno je potrebno iskati nove kanale in počasi graditi dolgoročno strategijo.

Osnovna pravila optimizacije so navedena tukaj: optimizacija-spletne-strani

Obstajajo natančne analize, koliko se klika na posamezen tip oglasa v iskalnikih. Načeloma do 15% klikov na sponzorirane objave, danes pa sem nekje prebral še precej višje odstotke, ki pa so po mojem vprašljivi. Vsekakor se da marsikaj doseči s premišljeno sestavljenim oglasom, saj pri sestavi besedila oglasa nismo omejeni na na največkrat suhoparni tekst iz organskega iskanja! Google oglaševanje je lahko precej ciljano na ključne besede, medtem ko je FB bolj na uporabnike.

Cena se mi ne zdi visoka a škoda, da pri nas še vedno prakticirajo xml bannerje, ki so slabi za SEO. Bolje je seveda plačati dejanske klike, kar pa pri nas ni ravno praksa.

@Borut "V končni fazi pa je pri oglaševanju bistvena prodaja"

Drži! CRT je nekako odvisen tudi od tipa artikla. Nekateri izdelki se preko spleta prodajajo bolj "počasi"

Strani z analizo klikov nisem našel in podajam tole zanimivo stran: google-advertising

Na koncu ne pozabite, da bo mesec oglaševanja končan in boste odvisni spet od optimizacije strani, FB objav, blogov itd.
Če v svoj posel redno vlagam svoj čas in iznajdljivost, je uspeh le vprašanje časa!
 

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2486
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Spletno oglaševanje

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 02 Avg 2012, 11:49

gregor171 napisal/-a:S spletom se ukvarjam že precej let zadnja leta pa precej s spletnimi strategijami. Predvsem je potrebno upoštevati, da se s prodajo računalniške opreme pri nas ukvarja precej podjetij, kar pomeni precejšen zalogaj za optimizacijo, ki bi se jo bilo potrebno lotiti postopoma. resna optimizacija portala je dolgotrajen postopek. Vzporedno je potrebno iskati nove kanale in počasi graditi dolgoročno strategijo.

Osnovna pravila optimizacije so navedena tukaj: optimizacija-spletne-strani

Obstajajo natančne analize, koliko se klika na posamezen tip oglasa v iskalnikih. Načeloma do 15% klikov na sponzorirane objave, danes pa sem nekje prebral še precej višje odstotke, ki pa so po mojem vprašljivi. Vsekakor se da marsikaj doseči s premišljeno sestavljenim oglasom, saj pri sestavi besedila oglasa nismo omejeni na na največkrat suhoparni tekst iz organskega iskanja! Google oglaševanje je lahko precej ciljano na ključne besede, medtem ko je FB bolj na uporabnike.

Cena se mi ne zdi visoka a škoda, da pri nas še vedno prakticirajo xml bannerje, ki so slabi za SEO. Bolje je seveda plačati dejanske klike, kar pa pri nas ni ravno praksa.

@Borut "V končni fazi pa je pri oglaševanju bistvena prodaja"

Drži! CRT je nekako odvisen tudi od tipa artikla. Nekateri izdelki se preko spleta prodajajo bolj "počasi"

Strani z analizo klikov nisem našel in podajam tole zanimivo stran: google-advertising

Na koncu ne pozabite, da bo mesec oglaševanja končan in boste odvisni spet od optimizacije strani, FB objav, blogov itd.


Bannerji imajo tudi drug efekt: branding. Se ga pač vidi. Večje firme brez tega ne morejo. Je pa res, da je vprašanje, kak efekt ima to na neko majhno podjetje, ki ima izredno nizek budget, morda samo na enem ali dveh kanalih. Kot TV oglaševanje na nek način: količina prinese prodajo.



@Gregor171: Bi sprejel SEO izziv in nas spravil na prvo mesto na keyword "računovodstvo"?:)


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov