Nadgradite svoj spletni nastop - izdelava strani/trgovin/aplikacij, svetovanje, nagradne igre

Prodajanje, kupovanje, nudenje storitev, prodaja podjetij in spletnih strani, ponujanje dela.
AlesKralj
Prispevkov: 2
Pridružen: 20 Nov 2017, 13:14

Nadgradite svoj spletni nastop - izdelava strani/trgovin/aplikacij, svetovanje, nagradne igre

OdgovorNapisal/-a AlesKralj » 13 Jun 2018, 11:48

Z novimi okrepitvami ekipe lahko še bolje poskrbimo za vaš spletni nastop in poslovanje.

Izdelava spletnih strani in trgovin + podpora
- predstavitev podjetja/ponudbe na sodoben in zanimiv način
- prodaja

Razvoj aplikacij
- od enostavnih obrazcev, tabel in grafov do kompleksnejših projektov (interna komunikacija, vodenje projektov, pregled nad aktivnostmi ...)
- spletne in mobilne aplikacije

Zasnova in izvedba nagradnih iger
- pospeševanje prodaje
- promocija aktualne ponudbe
- aktivacija v povezavi s podjetjem/znamko
- pridobivanje elektronskih naslovov in drugih podatkov za kasnejše prodajne aktivnosti
- dvig aktivnosti na Facebook strani
- povečanje števila sledilcev na Facebooku in drugih platformah
- vzpodbujanje obiska spletne strani/trgovine

Poiščemo lahko tudi dodatne partnerje, ki bi prispevali del finančnega vložka in dodatne nagrade. Nekateri imajo mailing baze z nekaj deset tisoč ali celo z več kot 100.000 prejemniki ter FB strani z večjim številom sledilcev.

Načrtovanje uporabniške izkušnje in vmesnikov (UX/UI)
- enostavnost uporabe, preglednost in uporabnost

Izdelava strategij spletnega nastopa in komuniciranja
- kaj in kako komunicirati, kdaj, kje
- analiza aktivnosti konkurence

Svetovanje pri komunikaciji
- analiza vaše komunikacije na Facebooku, spletni strani in drugje
- analiza konkurence
- predlogi za izboljšanje komunikacije
- predlogi za konkretne objave

Za nami je že več kot 300 uspešnih projektov za naročnike kot so Tuš, Thermana, Radenska, Nemška turistična organizacija, Big Bang, Perutnina Ptuj, Droga Kolinska, Pivovarna Union, Terme Čatež, Vzajemna, Deichmann, ZbitaCena, Mladinska knjiga, Air France, Turkish Airlines ...

V nagradnih igrah redno sodeluje tudi po več tisoč ali celo več deset tisoč oseb. Število sodelujočih je sicer močno odvisno od proračuna, nagrad itd. So pa naročniki že večkrat rekli, da so naše akcije bolj uspešne in bolj zanimive. Nekateri sodelujoči v aplikacijah preživijo tudi po več deset ur (v enem mesecu), prodajo pa smo zabeležili tudi pri nagradnih igrah pri katerih se k nakupom sploh ni vzpodbujalo.

Cene so odvisne od različnih dejavnikov (vrsta storitve, obseg, trajanje, kompleksnost ...), se pa vedno potrudimo, da proračun izkoristimo maksimalno, včasih pa še nekoliko bolj.
 

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov