petra.skarja napisal/-a:Živjo,
jaz sama malo preizkušam tovrstna oglaševanja. Ne profesionalno, samo za svojo korist in "ženski firbec"
Sama organiziram seminarje, kjer učim ljudi izdelovati spletne strani in ostajam s temi ljudmi v stiku, da si lakho izmenjujemo mnenja o tem, kaj deluje in kaj ne (v povezavi s spletnimi stranmi).
No, moje mnenje - NIKAKOR se ne splača prodajati zadeve preko bannerjev, preko oglasov na klik.
No je dobro res samo ba branding, za splošno prepoznavnost.
Več ogledov in boljši izkupiček vsega je, če se napiše nek splošni članek s koristnimi informacijami, kjer se potem omeni, da se lahko pride do tega izdelka,... Recimo - zelo veliko obiska je ta punca dobila s člankom: http://www.petraskarja.com/zasluzek-na- ... 300-evrov/
Prodaja izdelkov je tudi zelo smiselna trenutno preko teh strani, ki ponujajo popuste - kuponko, 1nadan in podobne.
Odličen kanal prodaje je trenutno tudi Facebook. Jaz večino (vsaj 80%) strank dobim na Facebooku. Naredite si svojo spletno stran, potem pa par prijateljev prosite, da vam delijo povezavo in poleg napišejo nekaj pozitivnih besed. Deluje.
Če se pa že gre v bannerje, se raje dogovarjajte z ljudmi, ki vam bodo to brezplačno dali na stran ali pa jim ponudite procent od prodaje. Če strani oni NE optimizirajo, jim je vseeno, če dodajo en banner, v najslabšem primeru ne izgubite popolnoma nič ne vi, ne on.
Ne plačujte za to, ker se trenutno ne izplača več... Oziroma je prevelik riziko.
Upam, da sem kaj pomagala s tem..
Že nekaj let nisem sodeloval na forumu, ampak me take izjave kvazi profesionalcev pogrejejo.
V spletnem poslu sem že cca 10let, zadnjih 5 let intenzivno marketnih spletne prodaje.
Velika težava pri nas je, da se varčuje tam kjer se nikakor nebi smelo. Zato potem direktor vodi firmo, dela marketing, nabavlja zaloge, pakira... Logika je zakaj bi plačal nekoga, če lahko to storim sam in prišparam tistih 100€. Jah ampak zapakiranje si porabil 2 uri dnevno, ki bi jih lahko vložil v stranke in partnerje in tako zaslužil 300€, kar pokrije študenta, tebe in imaš še nekaj viška kar vložiš nazaj v podjetje.
Da grem nazaj na bistvo: "Direktna prodaja preko bannerjev se splača, enostavno zaradi tega ker lahko v oglasu uporabiš grafiko, ki pritegne tvojega končnega kupca." Mi konretno beležimo zelo dobre rezultate prodaje preko bannerjev na vseh področjih. Conversion rate pri nekaterih je tudi 5-6%. Samo se pač nekdo ukvarja znjimi. Poznati moraš produkt, ki ga prodajaš in publiko kateri to prodajaš. Njhujši kiks je, ko se na neki spletni strani zakupi prostor, da gor banner, potem pa gleda prodajo. Prvih nekaj dni je zaradi novega oglasa na strani malo več obiska, mogoče kakšen nakup, potem pa vse pade na nulo. Konec meseca se seveda akcija ne pokrije. Velka večina tematskih spletnih strani pri oglaševanju ponuja takšno ali drugačno segmentacijo obiskovalcev (starost, spol, država, hobiji, usmerjenost...), uporabite jo.
Optimizacija, pisanje člankov in podobne zadeve so long term zadeve. So zelo pomebne ampak oglaševalske akcije so zaradi krize ratale short term vlaganja. Se pravi vložim 100 nazaj potrebujem vsaj 300, da grem naprej. Na voljo je cel kup brezplačnih oredij, kjer se lahko spremlja vsak klik od bannerja do zaključka nakupa in optimizira kampanje. Uporablja jih le kakšen procent spletnih trgovcev.
Vsako oglaševanje se izplača, če pravilno segmentiraš izdelek in kupca. Kako to storiš? Za začetek tako, da rataš aktiven v svojih spletnih kampanjah in testiraš. Na kakšne bannerje imam največ klikov, če klikne na oglas in pride na spletno trgovino kaj potem počne tam, če izdelek doda v košarico in ne zaključi nakupa, bi mogoče spremeba landing strani vplivala na konverzijo pri tem segmentu kupca...
Nebuloze, da je oglaševanje preko bannerjev, tvja, radia... samo baranding že dolgo ne pijejo več vode. Prodaje so zelo dobre, samo spremljati je potrebno kampanje in delati "on the fly" spremebe dokler ne dosežejo željenega učinka.