Osnove prodaje ter zlata pravila vodenja storitev

Prostor za vpis dogodkov, druženj, predavanj, webinarjev, delavnic...
Egon Ravbar
Rookie
Prispevkov: 17
Pridružen: 06 Mar 2007, 19:56

Osnove prodaje ter zlata pravila vodenja storitev

OdgovorNapisal/-a Egon Ravbar » 18 Feb 2010, 00:26

Vabimo vas na novo brezplačno izobraževanje v organizaciji Zavoda mladi podjetnik, ki bo 1.3.2010 v Tehnološkem parku Ljubljana. Začnemo ob 18ih. Govora bo o prodaji ter o konceptu ponujanja storitev.

OSNOVE PRODAJE (18:00 - 18:45)

Kdo je najvažnejša oseba v poslovnem svetu? (Kaj ta oseba počne in zakaj ji pogosto ne uspe.)

- Faze prodajnega procesa (Prodaja je proces, ki ga lahko razdelimo na posamezne faze.
- Značilnosti in izzivi posameznih faz.)
- Test ali imate vse kar potrebuje dober prodajalec?
- Osnove zaključevanja prodaje (Kaj naredite, ko vam kupec reče NE? Nekaj konkretnih tehnik.)

OSNOVE STORITEV (18:45 - 19:30)

- Kakšni so danes kupci? (Kupci so se v zadnjem času močno spremenili. Kaj želijo vaši kupci?)
- Osnovna načela v storitvah (Kaj je Customer Service? Kako ravnate z vašimi kupci?
- Kakšna načela vas vodijo, ko nekomu nudite storitev?)
- Reklamacije (Pravilni postopki, ko pride do napake ali reklamacije. Kako ravnati s problematičnimi kupci?)
- Vprašanja in odgovori

MREŽENJE OB PRIGRIZKU (19:30 - 20:30)

- Navezovanje stikov z ostalimi udeleženci izobraževanja

Dodatne informacije in obvezne prijave! >>
 

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov