"Kam naprej v oglaševanju?"
Nenehen razvoj in nove tehnologije narekujejo drugačen način življenja, spremembe s seboj prinašajo nove komunikacijske vzorce in nove oblike potrošnje…
Oglaševanje pa se je vedno razvijalo skladno s časom in družbo.
Decembrska Marketinška Elipsa, bo posvečena temi, ki je že dalj časa ena izmed najpomembnejših tem v oglaševalski stroki. Govorili bomo o prihodnosti oglaševanja.
Svoja mnenja bodo z nami delili izkušeni strokovnjaki iz področja marketinga:
· Maja Hawlina
Konceptualna in kreativna direktorica v Studiu Poper
· Zlatko Jančič
Redni profesor na katedri za tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi (FDV)
· Primož Jakin
Vodja kreative v agenciji Madwise CC.
· Boštjan Prijanović
Nekdanji direktor agencije Saatchi & Saatchi in ustanovitelj BP komunikacij
Za vročo debato in iskrene odgovore pa bo poskrbela Nataša Mithans iz agencije Pristop.
Pridruži se nam, 3. decembra ob 18.30, v predavalnici 7, na Fakulteti za družbene vede.
Potrdi svojo udeležbo in pošlji mail na prijava@ssdms.si
Se vidimo!
ŠSDMS Marketinška Elipsa - "Kam naprej v oglaševanju?"
-
- Rookie
- Prispevkov: 19
- Pridružen: 15 Maj 2011, 23:26
ŠSDMS Marketinška Elipsa - "Kam naprej v oglaševanju?"
ŠSDMS - Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. |www.ssdms.si|
|
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov