Stran 1 od 1

ŠSDMS Marketinška Elipsa - "Kam naprej v oglaševanju?"

Objavljeno: 26 Nov 2013, 12:47
Napisal/-a ŠSDMS
"Kam naprej v oglaševanju?"

Nenehen razvoj in nove tehnologije narekujejo drugačen način življenja, spremembe s seboj prinašajo nove komunikacijske vzorce in nove oblike potrošnje…
Oglaševanje pa se je vedno razvijalo skladno s časom in družbo.

Decembrska Marketinška Elipsa, bo posvečena temi, ki je že dalj časa ena izmed najpomembnejših tem v oglaševalski stroki. Govorili bomo o prihodnosti oglaševanja.

Svoja mnenja bodo z nami delili izkušeni strokovnjaki iz področja marketinga:

· Maja Hawlina
Konceptualna in kreativna direktorica v Studiu Poper

· Zlatko Jančič
Redni profesor na katedri za tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi (FDV)

· Primož Jakin
Vodja kreative v agenciji Madwise CC.

· Boštjan Prijanović
Nekdanji direktor agencije Saatchi & Saatchi in ustanovitelj BP komunikacij

Za vročo debato in iskrene odgovore pa bo poskrbela Nataša Mithans iz agencije Pristop.

Pridruži se nam, 3. decembra ob 18.30, v predavalnici 7, na Fakulteti za družbene vede.
Potrdi svojo udeležbo in pošlji mail na prijava@ssdms.si

Se vidimo!