Alarm! TRENDx2014
Ste se že spraševali, ali je pri oglaševanju bolje uporabiti tekstovno sporočilo ali fotografijo oziroma video? Kakšno vlogo v trženju blagovne znamke imajo lahko »selfiji«? Ali neobičajne in čudne stvari prepričajo potrošnika prej kot urejene in nerealno popolne?
Vas zanima, če se marketinški trendi vračajo k tradiciji ali ubirajo novo tehnološko pot?
Tokratni advertizziv ponuja priložnost, da se seznanite z najnovejšimi in inovativnimi marketinški pristopi ter njihovo implementacijo pri vodilnih svetovnih podjetjih.
O desetih ključnih trendih za leto 2014, ki jih globalna agencija Studio Marketing pripravi in predstavi vsako leto, bo spregovorilo kar pet pretkanih in izkušenih strokovnjakov: Tina Bolcar Repovš, direktorica Studia Marketing, Marija Skodlar, strateška načrtovalka, Alenka Mrše, direktorica projektov, in kreativna direktorja Jordi Magrinya ter Jernej Vrečar.
Pridruži sem nam v torek, 11. marca, ob 18. uri v predavalnici 6 na Fakulteti za družbene vede.
Prijave sprejemamo na prijava@ssdms.si.
Advertizziv: Alarm! TRENDx2014
-
- Rookie
- Prispevkov: 19
- Pridružen: 15 Maj 2011, 23:26
Advertizziv: Alarm! TRENDx2014
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
ŠSDMS - Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. |www.ssdms.si|
|
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov