Mind Wide Open s Pristopom - Budnica slovenskemu marketingu
Objavljeno: 19 Okt 2014, 22:43
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije vabi na prvi dogodek v novem študijskem letu.
Nataša Mithans (Pristop) bo z nami delila izsledke raziskave Mind Wide Open, ki je nastala v sodelovanju Pristopa z Društvom za marketing Slovenije (DMS), s podjetjem Bisnode in z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani. V raziskavi je sodelovalo 120 marketinških direktorjev slovenskih podjetij.
Kakšna je torej dobra praksa v Sloveniji in ali je res tako dobra?
Slovenski marketing bomo prebujali v torek, 28. 10., ob 18. uri v predavalnici 6 (FDV). Ne pozabite rezervirati svojega mesta na prijava@ssdms.si. Dogodek je brezplačen.
Se vidimo!
Nataša Mithans (Pristop) bo z nami delila izsledke raziskave Mind Wide Open, ki je nastala v sodelovanju Pristopa z Društvom za marketing Slovenije (DMS), s podjetjem Bisnode in z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani. V raziskavi je sodelovalo 120 marketinških direktorjev slovenskih podjetij.
Kakšna je torej dobra praksa v Sloveniji in ali je res tako dobra?
Slovenski marketing bomo prebujali v torek, 28. 10., ob 18. uri v predavalnici 6 (FDV). Ne pozabite rezervirati svojega mesta na prijava@ssdms.si. Dogodek je brezplačen.
Se vidimo!