Pogled v zakulisje nove kampanje blagovne znamke Aquafresh®

Prostor za vpis dogodkov, druženj, predavanj, webinarjev, delavnic...
ŠSDMS
Rookie
Prispevkov: 19
Pridružen: 15 Maj 2011, 23:26

Pogled v zakulisje nove kampanje blagovne znamke Aquafresh®

OdgovorNapisal/-a ŠSDMS » 01 Apr 2015, 22:16

Je to ptič? Je letalo? Ne, to je kapitan Aquafresh!
Pogled v zakulisje nove kampanje blagovne znamke Aquafresh®

V tokratnem d’Brifu vam predstavljamo novo kampanjo podjetja GlaxoSmithKline – Captain Aquafresh.
V zakulisje nas bo popeljala Ana Vuk, vodja blagovnih znamk Aquafresh® in Sensodyne® v podjetju GSK.

Izvedeli bomo, kako je Captain Aquafresh stopil iz ustaljenih okvirjev običajne marketinške prakse, kako pomembno je bilo zgraditi zgodbo z novim junakom, kakšen je bil odziv potrošnikov in kakšni so bili rezultati.

Ne zamudite ekskluzivnega predavanja, ki bo razkrilo dogajanje iz zakulisja uspešne marketinške kampanje.

Pridružite se nam v sredo, 8. aprila ob 18.00 v predavalnici 12 na FDV.

Zagotovi si mesto na prijava@ssdms.si.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
ŠSDMS - Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. |www.ssdms.si|
 

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov