Je to ptič? Je letalo? Ne, to je kapitan Aquafresh!
Pogled v zakulisje nove kampanje blagovne znamke Aquafresh®
V tokratnem d’Brifu vam predstavljamo novo kampanjo podjetja GlaxoSmithKline – Captain Aquafresh.
V zakulisje nas bo popeljala Ana Vuk, vodja blagovnih znamk Aquafresh® in Sensodyne® v podjetju GSK.
Izvedeli bomo, kako je Captain Aquafresh stopil iz ustaljenih okvirjev običajne marketinške prakse, kako pomembno je bilo zgraditi zgodbo z novim junakom, kakšen je bil odziv potrošnikov in kakšni so bili rezultati.
Ne zamudite ekskluzivnega predavanja, ki bo razkrilo dogajanje iz zakulisja uspešne marketinške kampanje.
Pridružite se nam v sredo, 8. aprila ob 18.00 v predavalnici 12 na FDV.
Zagotovi si mesto na prijava@ssdms.si.
Pogled v zakulisje nove kampanje blagovne znamke Aquafresh®
-
- Rookie
- Prispevkov: 19
- Pridružen: 15 Maj 2011, 23:26
Pogled v zakulisje nove kampanje blagovne znamke Aquafresh®
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
ŠSDMS - Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana. |www.ssdms.si|
|
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 48 gostov