vprašanje glede d.o.o.

Realizacija ideje, lean metode, analiza trga, s.p., d.o.o. ali druge oblike podjetja.
optim
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Apr 2010, 18:47

vprašanje glede d.o.o.

OdgovorNapisal/-a optim » 13 Apr 2010, 19:47

Lep pozdrav!

Zanima me ali je mogoče opravljat ločeno dejavnost v enem podjetju. Npr. Podjeteje opravlje določeno osnovno dejavnost,zdaj bi pa jaz rad opravljal zraven še eno dejavnost preko istega podjetja vendar finančno ločeno (za svoj račun). To kar bi jaz delal je že v opisu dejavnosti podjetja tako da glede tega problema ni. Problem je,ker ne vem če je to sploh mogoče oz. če je,kako se izpelje (kakšna pogodba)? K temu se nagibam ker bom v kratkem tudi zaposlen v tem podjetju (sem absolvent), rad bi pa imel seveda čim manj stroškov.

Iskreno se zahvaljujem za kakršnokoli pomoč oz. predlog.

Vaša stran je super in zelo poučna,hvala!
 

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2486
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: vprašanje glede d.o.o.

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 13 Apr 2010, 23:10

Je to tvoje podjetje ali od koga drugega?

Če je tvoje, potem se da, to je računovodska zadeva (se pač naredi več projektov oziroma stroškovnih mest).

Če podjetje ni tvoje se da, vendar kakega dobrega smisla ne vidim v tem. Podjetje mora imeti dva pooblaščenca itd..

optim
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Apr 2010, 18:47

Re: vprašanje glede d.o.o.

OdgovorNapisal/-a optim » 14 Apr 2010, 09:09

Hvala za odgovor.

Podjetje je od mojega očeta,bom pa tudi jaz postal delni lastnik.
A mi lahko prosim malce bolj natančno opišeš kako se tega lotiti? Če sva 2 pooblaščenca,a ni to potem tudi samo računovodska zadeva?

Da bo povsem razumljivo,govorim o tem kako na eno podjetje voditi 2 različna posla s vsak svojim finančnim vodenjem, svoje dobičke bi razpolagal na svoj način.

Hvala

Luka
Pripravnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 22 Okt 2007, 23:19

Re: vprašanje glede d.o.o.

OdgovorNapisal/-a Luka » 14 Apr 2010, 16:44

pri nas se račune knjiži po različnih panogah v katerih smo, tako da potem lahko potegnemo vn finančno stanje v podjetju in finančno stanje vsakega "dela" podjetja posebej.

Verjetno bo zate neka taka rešitev najboljša, pa odpreš si še en TRR in potem en posluje preko enega, drug preko drugega, pa imata vse ločeno.

Najbolje da si poiščeš dobr računovodski servis (oz. verjetno ga oče že tako ali tako ima) in se z njimi zmeniš. Ne bi smelo biti večjega problema, samo glede raznih predpisov in zakonov, ki jih je treba spoštovati, je dobro imeti strokovnjaka za to.

optim
Prispevkov: 3
Pridružen: 13 Apr 2010, 18:47

Re: vprašanje glede d.o.o.

OdgovorNapisal/-a optim » 14 Apr 2010, 17:00

Luka hvala,

Dobrodošli tudi še drugi predlogi,

lp
 


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 70 gostov