Pozdravljeni!
V prihodnjem mesecu odpiram normiran sp. Moja glavna dejavnost bo izvajanje storitev, ki bo prinesla tudi večino financ.
Poleg tega bi želela imeti še spletno trgovino "za zraven" z izdelki, ki bi jih naročila iz tujine. Spraševala sem že na spotu, pa mi niso znali pomagat, tako da poskusim še tukaj.
1. Ker bom normiranec mi je računovodkinja rekla, da lahko vse računovodske zadeve delam sama, zato v bistvu nimam računovodje. Takrat je bilo govora samo o storitvah. Če želim imeti poleg še spletno trgovino, ali to pomeni, da potem moram imeti računovodstvo ali še vedno lahko delam sama?
2. Vodenje zalog. Kako to poteka? Rabim kakšen poseben program, lahko delam v excelu? Ali moram komu kaj poročat, kam vpisovat te zaloge?
3. Inventura - ugotovila sem, da jo moraš 1x letno naredit, ampak spet vprašanje - ali moraš to kam vnašati, poročati, oddajati?
4. Za storitve bom imela vsa nakazila na TRR. Za spletno trgovino če želim imeti možnost po povzetju - ali rabim davčno potrjevanje računov?
Iskrena hvala vsem za pomoč!
Začetniška vprašanja o spletni trgovini
-
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 30 Sep 2023, 17:02
|
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov