Nakup iz Kitajske - DDV - Transport

transp13
Prispevkov: 1
Pridružen: 22 Feb 2013, 16:16

Nakup iz Kitajske - DDV - Transport

OdgovorNapisal/-a transp13 » 22 Feb 2013, 16:20

Pozdravljeni,

zanima me nakup bazena prek ponudnika Alibaba.com (7 let gold member). Na spletni strani nisem našel kolikšna je stopnja davka za masažni bazen. A mi lahko kdo izračuna davek in ostale stroške, če je vrednost predmeta 2000€? Koliko bi stal okvirno transport (bruto teža 500kg)?

Hvala in lp!
 


novinec
Vodja oddelka
Prispevkov: 677
Pridružen: 20 Jan 2011, 18:39

Re: Nakup iz Kitajske - DDV - Transport

OdgovorNapisal/-a novinec » 22 Feb 2013, 20:18

DDV bo 20 %, carina pa verjetno nič. Glede carine ti lahko to pove vsak špediter. Vsi na Alibabi imajo varijanto prevoza, naj ti torej dajo ceno z prevozom.

guava
Uradnik
Prispevkov: 96
Pridružen: 22 Feb 2011, 15:00
Kontakt:

Re: Nakup iz Kitajske - DDV - Transport

OdgovorNapisal/-a guava » 27 Feb 2013, 09:56

Obvezno jih prosi FOB ceno, torej ceno brez prevoza in ne CIF ali karkoli ti ponujajo. Prosi za FOB, prevoz itd pa urejaj s slovensko špedicijo.
Se je kolega uštel ravno pri masažnem bazenu, so mu dali CIF ceno, potem pa je tukaj plačal okoli 1.000€ še nekih brezveznih stroškov, ki jih pri FOB ni.

Tule imaš razlago špediterja:
Zakaj je bolje kupovati blago na Incoterms pariteti FOB (free-on-board)?
Prodajalec dobavi blago in ga preda kupcu NA LADJI, od tu dalje pa so transportni stroški in organizacija prevoza v režiji kupca, ki preko svojega imenovanega špediterja kontrolira :
Vse stroške, saj sam, preko svojega špediterja organizira prevoz po dogovorjenih cenah in dogovorjenih plačilnih pogojih
Lokalne stroške, saj pri pariteti CIF, mora uvoznik plačati nepričakovane dodatke kot so CISF (China Import Share Fee, ki je nerealen strošek in koristi zgolj zaslužku dobavitelja in njegovega lokalnega špediterja). Gre za prikrite stroške, ki uvozniku/kupcu ob plačilu fakture in CIF prevoza niso znani.
Rok plačila prevoza dogovarja s svojim špediterjem, ki mu lahko nudi odlog do dneva prihoda pošiljke v namembno luko iztovora
Vsi lokalni stroški v luki iztovora (stroški predstavnika ladjarja - agenta, drugo) so mu predhodno znani, saj mu jih lahko jasno posreduje njegov špediter, kot poznavalec lokalnega trga
Špediter kupcu lahko organizira vse potrebno do končne destinacije (do kupčevih vrat); to pomeni, da mu uredi dodatne storitve, kot so carinjenje, luške manipulacije, inšpekcijeske preglede, prevoz, skladiščenje in drugo po kupčevih nalogih in željah
Kupec se izogne dodatnim posrednikom (več angažiranih agentov) in s tem povezanim dodatnim, nepredvidenim stroškom, saj mu njegov špediter organizira prevoz s poznanimi in zanesljivimi ladjarji, ki imajo poznane imenovane agente v luki iztovora (prodajalci velikokrat ne poznajo lokalnega trga in ladjarjev, ki so zastopani v namembni luki in pošiljke dajejo na prevoz ladjarjem, ki imajo svoje agente po Evropi)
S svojim špediterjem lahko dogovarja in vpliva na termin vtovora, luko utovora in iztovora, izbiro ladjarja, tranzitne čase, različne ladjarske servise ter dnevno kontrolira datum prihoda blaga v namembno luko – kar pomeni, da ima informacijo kdaj in kje bo njegov tovor bil dal njemu na razpolago

decko998
Pripravnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 22 Okt 2012, 19:49
Kraj: Celje

Re: Nakup iz Kitajske - DDV - Transport

OdgovorNapisal/-a decko998 » 05 Okt 2013, 10:31

guava napisal/-a:Obvezno jih prosi FOB ceno, torej ceno brez prevoza in ne CIF ali karkoli ti ponujajo. Prosi za FOB, prevoz itd pa urejaj s slovensko špedicijo.
Se je kolega uštel ravno pri masažnem bazenu, so mu dali CIF ceno, potem pa je tukaj plačal okoli 1.000€ še nekih brezveznih stroškov, ki jih pri FOB ni.

Tule imaš razlago špediterja:
Zakaj je bolje kupovati blago na Incoterms pariteti FOB (free-on-board)?
Prodajalec dobavi blago in ga preda kupcu NA LADJI, od tu dalje pa so transportni stroški in organizacija prevoza v režiji kupca, ki preko svojega imenovanega špediterja kontrolira :
Vse stroške, saj sam, preko svojega špediterja organizira prevoz po dogovorjenih cenah in dogovorjenih plačilnih pogojih
Lokalne stroške, saj pri pariteti CIF, mora uvoznik plačati nepričakovane dodatke kot so CISF (China Import Share Fee, ki je nerealen strošek in koristi zgolj zaslužku dobavitelja in njegovega lokalnega špediterja). Gre za prikrite stroške, ki uvozniku/kupcu ob plačilu fakture in CIF prevoza niso znani.
Rok plačila prevoza dogovarja s svojim špediterjem, ki mu lahko nudi odlog do dneva prihoda pošiljke v namembno luko iztovora
Vsi lokalni stroški v luki iztovora (stroški predstavnika ladjarja - agenta, drugo) so mu predhodno znani, saj mu jih lahko jasno posreduje njegov špediter, kot poznavalec lokalnega trga
Špediter kupcu lahko organizira vse potrebno do končne destinacije (do kupčevih vrat); to pomeni, da mu uredi dodatne storitve, kot so carinjenje, luške manipulacije, inšpekcijeske preglede, prevoz, skladiščenje in drugo po kupčevih nalogih in željah
Kupec se izogne dodatnim posrednikom (več angažiranih agentov) in s tem povezanim dodatnim, nepredvidenim stroškom, saj mu njegov špediter organizira prevoz s poznanimi in zanesljivimi ladjarji, ki imajo poznane imenovane agente v luki iztovora (prodajalci velikokrat ne poznajo lokalnega trga in ladjarjev, ki so zastopani v namembni luki in pošiljke dajejo na prevoz ladjarjem, ki imajo svoje agente po Evropi)
S svojim špediterjem lahko dogovarja in vpliva na termin vtovora, luko utovora in iztovora, izbiro ladjarja, tranzitne čase, različne ladjarske servise ter dnevno kontrolira datum prihoda blaga v namembno luko – kar pomeni, da ima informacijo kdaj in kje bo njegov tovor bil dal njemu na razpolago


Hvala za koristen odgovor, sem imel podobno vprašanje.
Brez podpisa :)
 


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov