Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

PeterJ
Uradnik
Prispevkov: 79
Pridružen: 04 Maj 2013, 13:47

Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a PeterJ » 28 Jan 2015, 03:19

Škoda podjetju zaradi nejasnosti ponudnika spletnega gostovanja

Pozdravljeni,

na vse vas se obračam z željo po nasvetih ali pravnem svetovanju.
Situacija je takšna; zaradi "zastarelega" vtičnika, ki ga je moje podjetje imelo na strežniku znanega slovenskega ponudnika spletnega prostora oz. gostovanja, je podjetje (ponudni) zaradi varnosti brez predhodnega opozorila blokiralo spletni promet iz tujih držav, ter omejilo pošiljanje e-pošte na 30 sporočil na uro. O tem so nas tudi obvestili in ponudili možnost nove storitve, s kateri bi težavo odpravili namesto nas.

V nekaj dnevih, še preden smo uspeli težavo sami varno in uspešno odpraviti, pa se je zgodilo sledeče - padec naše prodajalne na Googlu. Tako rekoč slovenski (in mednarodni) Google nas ne prepozna več, pred tem, pa je bila prodajalna na prvem mestu našega iskalnega izraza (brand) in na drugem ali tretjem mestu glavnega iskalnega izraza.

O tem, da bi lahko blokada spletnega prometa iz tujih držav, kakorkoli vplivala na razvrstitev na Googlu, nismo bili obveščeni.

Prodajalna je sezonska, to pa so storili tik pred konico naše sezone (skoraj na datum natančno). Do tega trenutka smo utrpeli predvideno škodo (zmanjšan promet) za 3.500€, v kolikor pa se naša prodajalna na istem mestu na Googlu ne pojavi v naslednjih dneh, pa nas čaka še predvidenih 13-16.000€ manjši promet.

Na koga se lahko obrnem in na kaj naj bom pozoren? Kaj lahko naredim, če želim reagirati po pravni poti in kako naj pravzaprav dokažem razlog izgube? Ves prihodek je bil namenjen odplačevanju kreditov (ki so to prodajano omogočili) in rednih prispevkov, zato je situacija močno udarila tudi mene osebno.

Dokler težav ne odpravimo in prodajalne ne prestavimo na konkurenčni strežnik (po sezoni), imena ponudnika storitev ne želim omenjati.

Lep pozdrav, PeterJ
Zadnjič spremenil PeterJ, dne 01 Mar 2015, 23:15, skupaj popravljeno 1 krat.
 

atlet
Rookie
Prispevkov: 16
Pridružen: 19 Nov 2007, 23:32

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a atlet » 29 Jan 2015, 08:45

Tudi Google stalno spreminja pravila, poglejte, kdaj je bila posodobitev algoritma - lahko je tudi to vplivalo na padec prometa. Kar so naredili je ustaljena praksa, saj tako omejijo škodo, ki lahko nastane zaradi vdora (s tem poskrbijo, da ne utrpijo škode ostali uporabniki, ki gostujejo pri njih). V vaši pristojnosti je, da skrbite za nadgradnjo vtičnikov in CMS-jev oz. za to najamete ustrezno osebo.

Kot ste napisali, so vas obvestili, prav tako mora to pisati v pogojih uporabe.

PeterJ napisal/-a:Škoda podjetju zaradi nejasnosti ponudnika spletnega gostovanja

Pozdravljeni,

na vse vas se obračam z željo po nasvetih ali pravnem svetovanju.
Situacija je takšna; zaradi "zastarelega" vtičnika, ki ga je moje podjetje imelo na strežniku znanega slovenskega ponudnika spletnega prostora oz. gostovanja, je podjetje (ponudni) zaradi varnosti brez predhodnega opozorila blokiralo spletni promet iz tujih držav, ter omejilo pošiljanje e-pošte na 30 sporočil na uro. O tem so nas tudi obvestili in ponudili možnost nove storitve, s kateri bi težavo odpravili namesto nas.

V nekaj dnevih, še preden smo uspeli težavo sami varno in uspešno odpraviti, pa se je zgodilo sledeče - padec naše prodajalne na Googlu. Tako rekoč slovenski (in mednarodni) Google nas ne prepozna več, pred tem, pa je bila prodajalna na prvem mestu našega iskalnega izraza (brand) in na drugem ali tretjem mestu glavnega iskalnega izraza.

O tem, da bi lahko blokada spletnega prometa iz tujih držav, kakorkoli vplivala na razvrstitev na Googlu, nismo bili obveščeni.

Prodajalna je sezonska (pustna oblačila), to pa so storili tik pred konico naše sezone (skoraj na datum natančno). Do tega trenutka smo utrpeli predvideno škodo (zmanjšan promet) za 3.500€, v kolikor pa se naša prodajalna na istem mestu na Googlu ne pojavi v naslednjih dneh, pa nas čaka še predvidenih 13-16.000€ manjši promet.

Na koga se lahko obrnem in na kaj naj bom pozoren? Kaj lahko naredim, če želim reagirati po pravni poti in kako naj pravzaprav dokažem razlog izgube? Ves prihodek je bil namenjen odplačevanju kreditov (ki so to prodajano omogočili) in rednih prispevkov, zato je situacija močno udarila tudi mene osebno.

Dokler težav ne odpravimo in prodajalne ne prestavimo na konkurenčni strežnik (po sezoni), imena ponudnika storitev ne želim omenjati.

Lep pozdrav, PeterJ
Quibi - enostaven program za fakturiranje | Piltek - website monitoring

PeterJ
Uradnik
Prispevkov: 79
Pridružen: 04 Maj 2013, 13:47

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a PeterJ » 29 Jan 2015, 14:43

Obvestili so nas, ko je bilo prepozno + s posledicam nismo bili seznanjeni.

Spartacus
Pripravnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 19 Okt 2010, 12:45
Kontakt:

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a Spartacus » 30 Jan 2015, 14:49

Sam sem bil tudi opozorjen s strani ponudnika gostovanja z istim sporočilom. Na srečo poslovne izgube nisem utrpel - če bi pa jo, bi jo pa popolnoma po svoji krivdi.

Ponudnik gostovanja ni odgovoren za varnost odjemalčeve spletne strani, niti za varnostne kopije (razen, če je drugače dogovorjeno). Njegova odgovornost je, da poskrbi za čimbolj nemoteno delovanje strežnikov oz. infrastrukture. Če je pa za takšno varnost potrebno omejit (ali pa "zaklenit") določene spletne strani, je pa to kvečjemu korektna poteza ponudnika - in ne nekaj, za kar bi moral on biti kazensko/odškodninsko odgovoren (spet: razen, če je drugače dogovorjeno).

Lastnik in/ali upravitelj spletne strani (po domače: admin strani, ne gostovanja) mora sam poskrbeti za delovanje, posodobitve, varnost same spletne strani. Ali pa najeti strokovnjaka, ki bo to počel zanj.

Na kratko, pa nočem biti nesramen: odgovornost za izgubo je na vaši strani oz. na strani upravljalca vaše spletne strani.
Obvezno branje: Kuhanje

PeterJ
Uradnik
Prispevkov: 79
Pridružen: 04 Maj 2013, 13:47

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a PeterJ » 01 Mar 2015, 23:26

Pozdravljen,

najlepša hvala za mnenje, vem da ni nesramno. :)

Da mora ponudnik gostovanja poskrbeti za čimbolj nemoteno delovanje strežnikov oz. kot si napisal infrastrukture, je dejstvo. Moti me način sankcij. Tako rekoč izbrisani "plugin" je nekako skrit ostal na strežniku nekje eno leto (brez kakršnihkoli opozoril) in nekega dne v vrhuncu sezone so blokirali vse domene na tem paketu. Zakaj ne samo sporne domene?
Se ti zdi popolnoma normalen sistem, da ti zaradi enega plugina, ki ni bil posodoblen eno leto, blokirajo vse domene ki jih imaš pri njih?

Kakorkoli že, sistem "google razvrstitve" se je hitro po odprtju te teme začel popravljati. Smo pa utrpeli predvidenih 4.500€ manjšo prodajo izključno zaradi nepredvidene blokade spletne trgovine pred vrhuncem sezone.

Lep pozdrav, PeterJ
 

bilten
Uradnik
Prispevkov: 71
Pridružen: 22 Avg 2011, 09:15

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a bilten » 10 Avg 2015, 14:19

Kdor špara in nima nikogar da bi skrbel za njihovo spletno stran se pa res ne more sklicevat na škodo ki naj bi jo povzorčal nekdo drg. Krivi samo ker niste zadeve prepustili nekom ki se na ot razume.

PeterJ
Uradnik
Prispevkov: 79
Pridružen: 04 Maj 2013, 13:47

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a PeterJ » 10 Avg 2015, 14:29

Tudi če predpostavljam, da je to popolnoma res, lahko s takšnim odnosom ponudnik gostovanja hitro neha poslovati, saj boste tako majhno napako, kot je bila na naši spletni strani, našli na nekje 99% straneh oziroma še veliko hujše, ki dejansko ogrožajo sistem.
Sam sklepam, da smo bili "žrtev" kakšnega njihovega novega varnostnega sistema v beta verziji, ki je bil nekoliko narobe nastavljen... :lol:

Lep pozdrav, PeterJ

darkside
Vodja projektov
Prispevkov: 183
Pridružen: 17 Jun 2012, 18:38

Re: Škoda podjetju zaradi ponudnika spletnega gostovanja

OdgovorNapisal/-a darkside » 10 Avg 2015, 17:24

Po pravni strani bi rešili zadevo, ki vam jo je ponudnik obravnaval za svojo varnost in varnost ostalih njegovih strank ker sami niste odstranili ali posodobili vtičnika?

Vsekakor zanimiva poteza z vaše strani. Me zanima kako bi se na sodišču rešilo.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov