MAILING OGLAŠEVANJE

bojana25
Uradnik
Prispevkov: 53
Pridružen: 10 Jan 2014, 17:21

MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a bojana25 » 03 Nov 2015, 13:59

Pozdravljeni,

Če je kdo svojo storitev/izdelke že oglaševal preko e-mail oglaševanja, ki ga ponujajo določena podjetja, lepo prosim, če mi poda kako informacijo, ali se to splača?

Cena za njihove storitve namreč ni majhna, zato se nebi rada zaletela in raje vprašam za kako mnenje.

Najlepša hvala za pomoč!

Lp :)
 

novinec
Vodja oddelka
Prispevkov: 646
Pridružen: 20 Jan 2011, 18:39

Re: MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a novinec » 08 Nov 2015, 20:52

Nam se ni. Izgleda da vsi kar brišejo te maile

Lizard.si
Prispevkov: 1
Pridružen: 02 Jun 2016, 17:33

Re: MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a Lizard.si » 02 Jun 2016, 17:39

Mail marketing je odlična priložnost promocije vašega posla. Po večji raziskavi je celo newsletter med najbolj efektivnimi prodajnimi kanali. Prvo moraš imeti pravo bazo kupcev, predlagamo da se izogneš zastonjkarjev (tj. tistih ki jih dobiš z nagradnimi igrami). Ponudniki ti nudijo le portal preko katerega lahko pošiljaš maile in naj ne bi šli v spam. Če te zanima več, se nam oglasi na info@lizard.si, z veseljem ti svetujemo :)

blondberry
Pripravnik
Prispevkov: 30
Pridružen: 13 Nov 2014, 12:07

Re: MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a blondberry » 24 Jun 2016, 14:38

Bojana, odvisno kako so newslettri zastavljeni. Sem delala na tem z raznimi podjetji, nekaterim se je ZELO splacalo, nekaterim pa malo manj. Svetujem pa ti, da se takih ponudnikov malo izogneš, to se da skoraj manualno veliko boljše izvesti. In učinkovito. Če te zanima, mi lahko pišeš na valentina@sowifi.si, mogoče ti lahko kako pomagam z izkušnjami. lp

Spartacus
Pripravnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 19 Okt 2010, 12:45
Kontakt:

Re: MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a Spartacus » 29 Jun 2016, 15:06

Te emaili so ful dvorezna zadeva in se z njimi lahko na polno ustreliš v koleno...

Seveda je do neke mere odvisno od niše (oz. ciljne publike, komu pišeš): pri nekaterih bolj vžge pisan mail v obliki prospekta, drugi imajo (imamo :) ) pa raje dejstva črno na belem. Tudi, če gre za navaden tekstovni email in zgolj nekaj alinej.

Ampak, ko pa uspeš najt način, kako komunicirat s "tvojo publiko", je pa to lahko velika zmaga! Jst kar ne morem verjet, koliko "podjetij" še vedno komunicira preko mailov na način "zberemo nekaj emailov z nagradno igro, potem pa iz gmaila pošljemo sporočilo vsakih 500 let". Groza!

Pisanje mailov je veščina, stroka zase. Postavitev prodajnega kanala (in "funnelov") je tudi stvar, ki jo je treba razdelat in ustrezno postavit. Redno pošiljanje (najbolj učinkovito je broadcast pošiljanje, pa tudi autoresponderji ti zelo olajšajo življenje) in merjenje uspeha (open rate, konverzije, druga analitika) sta le dve od zelo pomembnih poglavij, katera pozna precej malo gurujev...

Vsak od nas je verjetno že bral knjigo, ki je kar ni mogel odložit. In jo požrl v enem popoldnevu, kljub več sto stranem. Ali pa če ne ravno bral knjigo, gledal kakšno serijo. Del za delom. Celo sezono v eni noči.

No, pisanje mailov je podobna zadeva. :)
Obvezno branje: Kuhanje
 

blondberry
Pripravnik
Prispevkov: 30
Pridružen: 13 Nov 2014, 12:07

Re: MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a blondberry » 26 Jul 2016, 14:04

Jap, Spartacus ima prav! Treba se je načrtno lotit tega, ne samo na blef pošiljati maile vsem, ki jih imaš v bazi. :)

MartinM
Rookie
Prispevkov: 7
Pridružen: 30 Jun 2015, 11:05
Kontakt:

Re: MAILING OGLAŠEVANJE

OdgovorNapisal/-a MartinM » 30 Avg 2016, 13:30

E-pošta in remarketing v kombinaciji sta trenutno dobra naložba. Primer je Adroll oz AdSend, ki avtomatizirano pošlje vašo ponudbo zatem ko nekdo z vaše mailing liste obišče vašo spletno stran. Več na Kaj je remarketing

Prav tako lahko zakupite ključne besede v Google le za tiste uporabnike z vaše e-poštne liste. Podobno velja za Facebook oglaševanje.

E-poštni marketing je eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečevanje oz. pospeševanje prodaje. Povrnitev investicije (ROI) v e-poštni marketing znaša približno 4300%(vir: DMA), kar pomeni, da za vsak evro, ki ga vložiš, pridobiš 44 evrov. Čeprav je učinkovit in eden izmed najboljših načinov za povečanje prodaje, pa vsekakor ni edini. Več na E-poštni Marketing: kaj se splača


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov