Neprevzem paketa - neresni kupci

Spletne strani in trgovine, upravljanje z domenami, ocene projektov in komentarji.
D3lux3
Pripravnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 28 Jul 2009, 12:17

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a D3lux3 » 21 Maj 2013, 22:47

Telefonska številka in ob naročilu...

Pozdravljeni xy pri telefonu kličem iz spletne trgovine xy.

Kličem vas samo, da potrdim naročilo. Torej potrjujete? =)

1. verzija: Ok hvala! Kakor koli že vidim, da ste naročili xy in moram reci, da ste super izbrali. Ne vem če ste opazili ampak trenutno imamo akcijo xyp po ugodni ceni, če vas zanima vam dam lahko posebno kodo samo za vas in bomo združili to naročilo in še eno drugo.

2. verzija: Sem si premislila. V 1 uri ste si premislili, gospa, s takimi stvarmi ni heca, preberite si naše splošne pogoje kjer očitno piše, da v primeru neprevzema plačate xxyyz (da se malo preplaši). Žal vas moram sedaj obvestiti, da odsedaj naprej je za vas možno samo plačilo po predračunu, kakor koli že na to imate 5% popusta (poštnina).

3. verzija: PIIIIIIIIIIIIIII Poizkusiš preko maila/SMSa, če ne gre al reskiraš ali pa ne pošlješ. Vedno lahko preveriš Facebook, Google search, da preveriš osebo.

V usakm primeru pa sem prepričan, da bi za tistih 5. naročil na dan zavrtel telefon bi imeli manjši procent tega + večjo prodajo, ker bi bil telefon kar naenkrat še upsell. Studio moderna, verjeli ali ne, proda največ preko telefona - rekel Sandi Češko slabo leto nazaj na poslovni večerji v Glažuti.

Najlažje je krivdo zvaliti na kupca in mu zaračunati bajne vsote odškodnine, ker se ti ne znaš iti prodaje. Čar prodaje je ravno v tem, da take "probleme" rešuješ in jih zmanjšuješ. Ljudje so pa pač ovce in vedno bodo, prevzgojit jih pa ne moreš.
Men, da ena prodajalna zaračuna odškodnino zato, ker nisem sprejel paketa ne vidi več mene v trgovini, mojih prijateljev pa še čisto na vsakem forumu bo to napisano, potem pa prodajaj, ko za vsak keyword indexira slabo o tebi.
Problem je vedno v tebi in ga ustrezno rešuj znotraj podjetja - moj skromen predlog iz skromnih izkušenj, sem pa v zadnjem času govoril z več kot 100 lastniki spletnih trgovin in do sedaj samo eno podjetje kliče čisto vsakega kupca. Fantje naredijo 10.000€ prometa mesečno s svojo spletno trgovino.

Namesto, da vaša študent/ka napiše 4 nesmiselne objave dnevno naj raje to naredi kar sem napisal zgoraj. Na FBju so tri objave tedensko povsem dovolj!

Pa lahko noč in začnite prodajat =)
 

Izdelovalec
Pripravnik
Prispevkov: 44
Pridružen: 18 Apr 2009, 10:17
Kontakt:

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a Izdelovalec » 22 Maj 2013, 11:32

Ajaj, D3lux3 ne morem se strinjat z teboj kakor koli obrnem.

Poglej ni tukaj, da mi ne znamo prodajat » tvoja omemba« ali celo, da mi »prodajlka zaračuna škodo« ter potem me ne vidi več in objava na vsak forum itd…..

Zavedati se je potrebno, da prodajalci nismo »vsiljevalci, terorizatorji« ali kaj drugega, pošteno ponujamo svojo blago po ceni, ki jo imamo. Daleč od tega pa, da bi se morali kupci obnašati kakor si se ti v prejšnjem prispevku (kot bog in batina) in po sistemu me ne vidijo več ali bom objavil na forumu in ne vem še z kakimi grožnjami.

Prodajalci ponujamo naše storitve (kakšne pač so) in daleč od tega, da bi morali pojesti vsako »sranje« od kupcev. Nobeden nobenega ne sili, da mora kaj kupiti, vendar, če pa kupiš pač tudi plačaj. Če naročila ne prevzameš pač narediš nekomu stroške (pakiranje, dostavo do pošte, bencin, čas…) in nikakor prodajalcu ni potrebno takšnih stvari tolerirati.

Kupci po spletnih prodajalnah se že v registraciji strinjajo z pogoji nabave, kjer se zavežeja, da bodo naročeno blago tudi plačali, ter ga seveda lahko vrnejo, če izdelek ne ustreza itd itd itd… Mnenje, da moraš še posebej klicariti vsakega, če bo prevzel naročilo je pa zame nesmiselna.

Torej obnašaj se kot mož beseda, če kupiš tudi plačaj. Veš pregovor pravi: »Vreden si toliko kot je vredna tvoja beseda« in, če tvoja beseda ni vredna nič si toliko tudi vreden.

In brez zamere, to je samo Balkanski hobi, po tujini se tega nikakor ne gredo, kupljeno dostavijo tako kot je opisano, plačajo kot je treba in poslujejo tako kot se šika ter se ocenjujejo z »feedbacki«. Tiste, ki ne upoštevajo pravil nemudoma izločijo in prav je tako.
Poizkusi na ebay-u imeti 95% feedback pa boš videl, če bo kdo posloval z teboj. Pri nas pa je še vedno nacionalni hobi »napizdovanje vsakega« in potem še jamranje kako ne bo več kupil ter bo objavil najmanj na »wall street journal-u«.

Kupci se bodo morali počasi zavedati, da tako kot, če prodajalci naredijo škodo, jo bodo morali tako kot prodajalci enostavno povrniti. Minili so časi, ko je še kaj zastonj. Danes se vse plača, predvsem povzročena škoda :lol:

LP

D3lux3
Pripravnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 28 Jul 2009, 12:17

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a D3lux3 » 22 Maj 2013, 19:56

:bla: :bla: :bla:

Vedno se konča pri nemcih kako gor in kako dol...

Vedi, da Slovenija še zdaleč ni na področju Ebaya in nemčije, ker 80% nakupov poteka preko COD in je primerjava nesmiselna. Če nekaj kupiš, boš dvignil na pošti (vse lepo plačaš preko ebaya).
Kartičnega plačevanja in paypala pa najbrž nimate? Ne glede na vse, veliko sreče pri prevzgajanju kupcev.

hudej
Pripravnik
Prispevkov: 45
Pridružen: 06 Dec 2012, 18:07

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a hudej » 03 Nov 2013, 22:18

Kaj pa naredite z računi, če gre za plačilo po povzetju, in kupec robe ne prevzame in ne plača? Brišete in popravljate račune za nazaj, ali skeširate tisti račun iz svojega žepa?

pinguMB
Uradnik
Prispevkov: 66
Pridružen: 16 Nov 2012, 14:54

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a pinguMB » 05 Mar 2014, 19:58

hudej napisal/-a:Kaj pa naredite z računi, če gre za plačilo po povzetju, in kupec robe ne prevzame in ne plača? Brišete in popravljate račune za nazaj, ali skeširate tisti račun iz svojega žepa?


To mene tudi zanima ja...
 

Darko39
Pripravnik
Prispevkov: 39
Pridružen: 14 Feb 2012, 01:24

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a Darko39 » 09 Mar 2014, 13:45

Kot jaz razumem je temu namenjena funkcija dobropisa?

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2468
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 09 Mar 2014, 23:06

Ne, z dobropis ni ok.

Večji trgovci nikoli ne pošljejo računa, predem zadeva ni plačana. Res pa ne vem kako je v primeru neprevzema pošiljke.

Darko39
Pripravnik
Prispevkov: 39
Pridružen: 14 Feb 2012, 01:24

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a Darko39 » 10 Mar 2014, 00:26

Storno?

tomaz
Pripravnik
Prispevkov: 24
Pridružen: 28 Mar 2012, 22:46

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a tomaz » 20 Mar 2014, 23:40

Tako, enostavno storniraš račun. Stornacija ustvari nov račun z enakim negativnim zneskom, in ta zneska se pol izpodbijata in to je to :)
 

darkside
Vodja projektov
Prispevkov: 173
Pridružen: 17 Jun 2012, 18:38

Re: Neprevzem paketa - neresni kupci

OdgovorNapisal/-a darkside » 08 Maj 2014, 23:58

Kako pa je s strani pošte? Ker recimo če pošlješ kaj na privat potem plačaš poštnino (katero dobiš potem povrnjeno če plača prejemnik) ampak če zavrne ali ne dvigne dobiš nazaj in spet plačaš.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov