Re: Neprevzem paketa - neresni kupci
Objavljeno: 21 Maj 2013, 22:47
Telefonska številka in ob naročilu...
Pozdravljeni xy pri telefonu kličem iz spletne trgovine xy.
Kličem vas samo, da potrdim naročilo. Torej potrjujete? =)
1. verzija: Ok hvala! Kakor koli že vidim, da ste naročili xy in moram reci, da ste super izbrali. Ne vem če ste opazili ampak trenutno imamo akcijo xyp po ugodni ceni, če vas zanima vam dam lahko posebno kodo samo za vas in bomo združili to naročilo in še eno drugo.
2. verzija: Sem si premislila. V 1 uri ste si premislili, gospa, s takimi stvarmi ni heca, preberite si naše splošne pogoje kjer očitno piše, da v primeru neprevzema plačate xxyyz (da se malo preplaši). Žal vas moram sedaj obvestiti, da odsedaj naprej je za vas možno samo plačilo po predračunu, kakor koli že na to imate 5% popusta (poštnina).
3. verzija: PIIIIIIIIIIIIIII Poizkusiš preko maila/SMSa, če ne gre al reskiraš ali pa ne pošlješ. Vedno lahko preveriš Facebook, Google search, da preveriš osebo.
V usakm primeru pa sem prepričan, da bi za tistih 5. naročil na dan zavrtel telefon bi imeli manjši procent tega + večjo prodajo, ker bi bil telefon kar naenkrat še upsell. Studio moderna, verjeli ali ne, proda največ preko telefona - rekel Sandi Češko slabo leto nazaj na poslovni večerji v Glažuti.
Najlažje je krivdo zvaliti na kupca in mu zaračunati bajne vsote odškodnine, ker se ti ne znaš iti prodaje. Čar prodaje je ravno v tem, da take "probleme" rešuješ in jih zmanjšuješ. Ljudje so pa pač ovce in vedno bodo, prevzgojit jih pa ne moreš.
Men, da ena prodajalna zaračuna odškodnino zato, ker nisem sprejel paketa ne vidi več mene v trgovini, mojih prijateljev pa še čisto na vsakem forumu bo to napisano, potem pa prodajaj, ko za vsak keyword indexira slabo o tebi.
Problem je vedno v tebi in ga ustrezno rešuj znotraj podjetja - moj skromen predlog iz skromnih izkušenj, sem pa v zadnjem času govoril z več kot 100 lastniki spletnih trgovin in do sedaj samo eno podjetje kliče čisto vsakega kupca. Fantje naredijo 10.000€ prometa mesečno s svojo spletno trgovino.
Namesto, da vaša študent/ka napiše 4 nesmiselne objave dnevno naj raje to naredi kar sem napisal zgoraj. Na FBju so tri objave tedensko povsem dovolj!
Pa lahko noč in začnite prodajat =)
Pozdravljeni xy pri telefonu kličem iz spletne trgovine xy.
Kličem vas samo, da potrdim naročilo. Torej potrjujete? =)
1. verzija: Ok hvala! Kakor koli že vidim, da ste naročili xy in moram reci, da ste super izbrali. Ne vem če ste opazili ampak trenutno imamo akcijo xyp po ugodni ceni, če vas zanima vam dam lahko posebno kodo samo za vas in bomo združili to naročilo in še eno drugo.
2. verzija: Sem si premislila. V 1 uri ste si premislili, gospa, s takimi stvarmi ni heca, preberite si naše splošne pogoje kjer očitno piše, da v primeru neprevzema plačate xxyyz (da se malo preplaši). Žal vas moram sedaj obvestiti, da odsedaj naprej je za vas možno samo plačilo po predračunu, kakor koli že na to imate 5% popusta (poštnina).
3. verzija: PIIIIIIIIIIIIIII Poizkusiš preko maila/SMSa, če ne gre al reskiraš ali pa ne pošlješ. Vedno lahko preveriš Facebook, Google search, da preveriš osebo.
V usakm primeru pa sem prepričan, da bi za tistih 5. naročil na dan zavrtel telefon bi imeli manjši procent tega + večjo prodajo, ker bi bil telefon kar naenkrat še upsell. Studio moderna, verjeli ali ne, proda največ preko telefona - rekel Sandi Češko slabo leto nazaj na poslovni večerji v Glažuti.
Najlažje je krivdo zvaliti na kupca in mu zaračunati bajne vsote odškodnine, ker se ti ne znaš iti prodaje. Čar prodaje je ravno v tem, da take "probleme" rešuješ in jih zmanjšuješ. Ljudje so pa pač ovce in vedno bodo, prevzgojit jih pa ne moreš.
Men, da ena prodajalna zaračuna odškodnino zato, ker nisem sprejel paketa ne vidi več mene v trgovini, mojih prijateljev pa še čisto na vsakem forumu bo to napisano, potem pa prodajaj, ko za vsak keyword indexira slabo o tebi.
Problem je vedno v tebi in ga ustrezno rešuj znotraj podjetja - moj skromen predlog iz skromnih izkušenj, sem pa v zadnjem času govoril z več kot 100 lastniki spletnih trgovin in do sedaj samo eno podjetje kliče čisto vsakega kupca. Fantje naredijo 10.000€ prometa mesečno s svojo spletno trgovino.
Namesto, da vaša študent/ka napiše 4 nesmiselne objave dnevno naj raje to naredi kar sem napisal zgoraj. Na FBju so tri objave tedensko povsem dovolj!
Pa lahko noč in začnite prodajat =)