Pozdravljeni,
zanima me kakšna je praksa pri pošiljanju paketov s storitvijo plačila po povzetju. Do sedaj sem pošiljal izdelke, zraven katerih sem tudi priložil A4 list s kuponom in napisom, da račun prejme stranka naknadno po pošti. UPN sem nalepil na paket in označil, da gre za odkupnino.
Namen imam razširit poslovanje in preklopil sem na bolj zahteven računovodski program, saj sem prej račune pisal v excelu.
Kako poteka pošiljanje, da so inšpektorji zadovoljni? Ali je OK, če natisnem račun z UPN nalogom in račun označim kot plačan, ter ga odtrgam in priložim v paket, UPN nalog pa zataknem v "žepek" paketa?
V računovodskem programu moram za vodenje zalog prav tako izdelati dobavnico po kreiranju računa. Ali je pošiljanje dobavnic potem obvezno? Vem, da pošta zaračuna dodatno za dobavnico, tako da bi raje posloval brez tega. Ali lahko dobavnico enostavno izdam v programu in je ne natisnem, temveč jih imam v programu samo za evidenco?
Kako te stvari urejate vi?
Hvala in lp
Plačilo po povzetju - praksa
-
- Pripravnik
- Prispevkov: 24
- Pridružen: 28 Mar 2012, 22:46
|
-
- Pripravnik
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 12 Nov 2012, 00:21
Re: Plačilo po povzetju - praksa
Mi uporabljamo program, kjer se vodi zaloga, ddv, izdaja račune ... Zraven paketa oziroma v paketu dodamo izdan račun, ki je izpisan na A4 formatu. Položnico za plačilo pa itak plača poštarju.
-
- MP strokovni sodelavec
- Prispevkov: 2486
- Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09
Re: Plačilo po povzetju - praksa
Načeloma je ta postopek, ki ga imate, čisto ok. Sedaj te ga le poenostavili ter pohitrili, hkrati pa še zmanjšali možnost napak.
Kateri program pa uporabljate?
Kateri program pa uporabljate?
-
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 01 Feb 2013, 19:51
Re: Plačilo po povzetju - praksa
Z vidika inšpekcijskega nadzora ne rabiš skrbeti, delaš v skladu s predpisi!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov