Stran 1 od 1

Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?

Objavljeno: 19 Nov 2013, 10:56
Napisal/-a lubika
Pozdravljeni,
razbijam si glavo, kako rešiti nastalo situacijo. Dobavitelj iz Anglije, kateri je bi do sedaj ok, me je totalno potunkal.
Prodajam namreč njegove artikle, za katere smo distributer v Slo. Ker smo na trgu šele par mesecev je seveda borba. Prejšni teden mi pošlje dobavitelj predbožično akcijo s super popusti na ta njihov artikel, kateremu se bo prodaja v tem času povečala, saj je zelo zanimivo darilo. Naročim kar nekaj tega po super cenah, dobavitelj mi pošlje proformo, plačam takoj in čakam par dni da mi javi, da je poslano (kot po navadi). Včeraj pa šok, javi mi, da je 80% tega artikla razprodano in da si naj izberem kar je še ostalo (mi ne odgovarja) oz. po rednem ceniku ali pa mi vrnejo denar! Roba plačana, ki pa je dejansko sploh ni! Jaz pa že vse v naprej rezervirano. To mi lahko v bistu uniči božično prodajo in pa seveda negativno reklamo pri mojih strankah!
Kaj lahko zahtevam od dobavitelja? Ali mi je dolžan ponuditi zamenski artikel po istih akcijskih cenah? Dobavitelj je pa v Angliji znan kot super dobavitelj in dobiva tudi nagrade za učinkovitost itd...

Hvala za pomoč!

Re: Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?

Objavljeno: 20 Nov 2013, 20:39
Napisal/-a Borut Borštnik
Smola!

Kak pravni spor odsvetujemo, ker je predrag. Vam lahko ponudbi v zameno podobne artikle s podobnim popustom?

Re: Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?

Objavljeno: 24 Nov 2013, 20:57
Napisal/-a novinec
Malo mu probaj pihat na vest, kako je on oh in ah, kako si ponosen da delaš z njim itd...., opiši mu tvojom težavo in ga prosi da ti pomaga ! Vse drugo je izgubljanje časa (in denarja)

Re: Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?

Objavljeno: 03 Dec 2013, 11:04
Napisal/-a Bond007
Sicer zelo neodgovorno od dobavitelja, ampak se dogajajo tudi take stvari, ampak na koncu se vse nekako reši, to je pač del podjetništva, tveganje :)

Če ti pač ne more zagotoviti robe, naj ti pa pošlje kakšen drug artikel, ampak zahtevaj še dodatne popuste, ker ti je naredil v bistvu poslovno škodo. Če imaš pa obveznosti do strank, jim pa poskušaj razložiti na nek primeren način situacijo in se opraviči in odkupi s kakšnim dodatnim popustom, ipd... Naj pač to ne vpliva na tvoj ugled, na vsezadnje je pa tako, da še najbolje izpadeš, da sam prevzameš odgovornost.