Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?
Objavljeno: 19 Nov 2013, 10:56
Pozdravljeni,
razbijam si glavo, kako rešiti nastalo situacijo. Dobavitelj iz Anglije, kateri je bi do sedaj ok, me je totalno potunkal.
Prodajam namreč njegove artikle, za katere smo distributer v Slo. Ker smo na trgu šele par mesecev je seveda borba. Prejšni teden mi pošlje dobavitelj predbožično akcijo s super popusti na ta njihov artikel, kateremu se bo prodaja v tem času povečala, saj je zelo zanimivo darilo. Naročim kar nekaj tega po super cenah, dobavitelj mi pošlje proformo, plačam takoj in čakam par dni da mi javi, da je poslano (kot po navadi). Včeraj pa šok, javi mi, da je 80% tega artikla razprodano in da si naj izberem kar je še ostalo (mi ne odgovarja) oz. po rednem ceniku ali pa mi vrnejo denar! Roba plačana, ki pa je dejansko sploh ni! Jaz pa že vse v naprej rezervirano. To mi lahko v bistu uniči božično prodajo in pa seveda negativno reklamo pri mojih strankah!
Kaj lahko zahtevam od dobavitelja? Ali mi je dolžan ponuditi zamenski artikel po istih akcijskih cenah? Dobavitelj je pa v Angliji znan kot super dobavitelj in dobiva tudi nagrade za učinkovitost itd...
Hvala za pomoč!
razbijam si glavo, kako rešiti nastalo situacijo. Dobavitelj iz Anglije, kateri je bi do sedaj ok, me je totalno potunkal.
Prodajam namreč njegove artikle, za katere smo distributer v Slo. Ker smo na trgu šele par mesecev je seveda borba. Prejšni teden mi pošlje dobavitelj predbožično akcijo s super popusti na ta njihov artikel, kateremu se bo prodaja v tem času povečala, saj je zelo zanimivo darilo. Naročim kar nekaj tega po super cenah, dobavitelj mi pošlje proformo, plačam takoj in čakam par dni da mi javi, da je poslano (kot po navadi). Včeraj pa šok, javi mi, da je 80% tega artikla razprodano in da si naj izberem kar je še ostalo (mi ne odgovarja) oz. po rednem ceniku ali pa mi vrnejo denar! Roba plačana, ki pa je dejansko sploh ni! Jaz pa že vse v naprej rezervirano. To mi lahko v bistu uniči božično prodajo in pa seveda negativno reklamo pri mojih strankah!
Kaj lahko zahtevam od dobavitelja? Ali mi je dolžan ponuditi zamenski artikel po istih akcijskih cenah? Dobavitelj je pa v Angliji znan kot super dobavitelj in dobiva tudi nagrade za učinkovitost itd...
Hvala za pomoč!