Video je odlično marketinško orodje

Zaposlitveni oglasi niso iskanje poslovnega partnerja.
Markog
Prispevkov: 2
Pridružen: 23 Feb 2019, 16:03
Kraj: Kranj
Kontakt:

Video je odlično marketinško orodje

OdgovorNapisal/-a Markog » 23 Feb 2019, 16:10

Pozdravljeni!

Iščemo predvsem podjetnike, kateri bi radi doživeli večjo prodornost na trgih, kjer so prisotni in predvsem dosegli boljše poslovne priložnosti. Torej če ste nekdo, ki ima željo in predvsem kapaciteto, da se lahko razširite, si preberite spodaj, zakaj je video super stvar in če mislite, da smo dober fit, nas le kontaktirajte!

Zakaj je video predstavitev dobra odločitev
Video je bolj prepričljiv kot druge vrste vsebin, ker človeški možgani potrebujejo čustveni vložek za sprejemanje odločitev. Nobena tehnologija ni boljša pri prenosu čustev kot video. To je posledica dejstva, da video poskrbi za vidne in zvočne sisteme možganov, pri čemer upošteva namige, kot so govorica telesa, obrazni izrazi, posnetki in glasba. To lahko povzroči čustveno vez, ki bo vplivala na odločitve ali dejanja posameznika.

Po mnenju MarketingCharts bo več kot 60 odstotkov potrošnikov porabilo vsaj dve minuti gledanja videa, ki jih poučuje o izdelku, ki ga nameravajo kupiti.

Raziskava iz Wyzowla kaže, da se le 10% ljudi spomni, kaj slišijo. Branje tudi ne pomaga veliko, ker se le 20% ljudi spomni, kaj so prebrali. Nasprotno pa se 80% ljudi spomni, kaj vidi in počne. In več kot samo to. Spoznali so tudi, da so vizualizacije obdelane 60.000x hitreje kot besedilo in da je 93% komunikacije neverbalno.

Video je bolj prepričljiv medij kot druge spletne vsebine
Možgani lažje procesirajo video ter zvočno vsebino. Le-ta vpliva na odločitve posameznikov. Tako se ustvari čustvena vez, katera se lahko odraža na govorici telesa ter obrazno mimiko posameznika.

Statistika predstavitve v številkah
Raziskave so pokazale, da si ljudje zapomnijo le 10 % do 20 % prebrane vsebine. Medtem ko si zapomnijo kar do 80 % videne spletne vsebine. Vizualne podatke lahko ljudje obedujejo do 60.000 krat hitreje kot pisano besedo. 93 % vse komunikacije je neverbalne. Video vsebina ima večjo možnost deljenja na spletnih medijih kakor vsebina brez video vsebine. Statistično je dokazano, da vsebina katera ima video vsebino ter slikovni material poveča interakcijo do 36 %. Video predstavitev podjetja je eden najbolj učinkovitih ter cenovno ugodnih načinov za spodbujanje blagovne znamke.

Več o video produkciji si lahko preberete na https://www.spartaq.com/

Veseli bomo vašega obiska!
 

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov