Zavrnjene/nedostavljene pošiljke pri spletni trgovini

necromncr
Prispevkov: 2
Pridružen: 18 Avg 2008, 20:00
Kontakt:

Zavrnjene/nedostavljene pošiljke pri spletni trgovini

OdgovorNapisal/-a necromncr » 06 Okt 2015, 15:46

Pozdravljeni,

Imel bi eno vprašanje za tiste, ki imajo pošiljanje po pošti. Uporabljamo Pošto Slovenije za dostavo po povzetju in pošiljamo knjige. Dogaja se nam, da paketi prihajajo nazaj brez obrazložitve po preteku za prevzem, sledenje pa kaže, da je bil naslovnik obveščen o pošiljki. Od vseh paketov (ki jih je približno 10%) je bil 1 primer, da je bilo na paketu napisano "ne prevzamem" in je paket prišel nazaj čez par dni in dva paketa kjer so stranke same povprašale za stanje paketa in smo videli, da jih čaka na pošti. Ostalo preprosto pride nazaj in to ni poceni - dejansko gre za tak paket po 10€ za prazen nič.

Zanima me ali ima kdo podobne izkušnje? Skrbi me, da ljudje ne dobivajo obvestil in nihče nič ne reče to pa daje slab zgled trgovini, ker izpade kot da ne pošiljamo. Predvsem tudi zaradi tistih dveh, ker to kaže na to, da se to res dogaja. Oba primera sta bila v Ljubljani in sedaj je zopet en tak paket, ki čaka na pošti in je iz Ljubljane, za preteklost pa pošta ne sledi več kot 30 dni, sami pa nismo delali evidence.

Vnaprej hvala za odgovore in vsem lep pozdrav!
 

Borut Borštnik
MP strokovni sodelavec
Prispevkov: 2486
Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09

Re: Zavrnjene/nedostavljene pošiljke pri spletni trgovini

OdgovorNapisal/-a Borut Borštnik » 10 Nov 2015, 01:39

Dejstvo je, da se ljudje v teh primerih velikokrat premislijo. Nimas kaj, edino kar ostane je spodbujanje plačila ob naročilu.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov