Stran 1 od 1

PROBLEM Z NAJEMODAJALCEM

Objavljeno: 08 Avg 2018, 08:16
Napisal/-a AlexM
Pozdravljeni,

Mene pa zanima, kaj lahko stori najemojemalec poslovnega prostora za določen čas (kuhinja), če najemodajalec v odsotnosti oddani prostor še vedno uporablja. V našem primeru smo najeli kuhinjo, za katero plačujemo najemnino že 5 mesecev, s poslovanjem še nismo pričeli in kuhinje, razen, da smo jo generalno očistili še nismo uporabljali.
Najemodajalec kljub našim prošnjam ne namesti ključavnice in kuhinjo še vedno uporablja, s tem, da nimamo pogodbe o souporabi kuhinje. Pušča jo nepospravljeno, delovne površine so umazanane,... Oglasili smo ste na inšpekciji za varno hrano, kjer smo registrirali obrat in tam so nam povedali, da v našem primeru, plača morebitno kazen tisti, ki je prijavljen kot nosilec obrata (naše podjetje) in ne tisti, ki ga uporablja.

Zanima nas kakšne so naše pravice? Kako naj postopamo?

Hvala in lep dan, Alex

Re: PROBLEM Z NAJEMODAJALCEM

Objavljeno: 13 Sep 2018, 12:23
Napisal/-a TajnikB
Jaz postopal takole:
Pisno opozorilo na spoštovanje pogodbe in poročilo o škodi / dodatnih stroških, z zahtevo za vračilo stroškov in prenehanje motenja posesti.
Če se ponovi, angažirat odvetnika, da pripravi on pisno opozorilo pred odpovedjo pogodbe in poročilo o škodi / dodatnih stroških, z zahtevo za za vračilo stroškov in prenehanje motenja posesti.
Če se nadaljuje naj odvetnik uredi izredna odpoved in morebitno tožbo za povračilo škode.

In vse arhivirati za potrebe inšpekcije in postopkov pred sodiščem.

Re: PROBLEM Z NAJEMODAJALCEM

Objavljeno: 09 Okt 2018, 22:11
Napisal/-a Borut Borštnik
Ni druge rešitve kot da takoj menjate kuhinjo.