Pozdravljeni,
razbijam si glavo, kako rešiti nastalo situacijo. Dobavitelj iz Anglije, kateri je bi do sedaj ok, me je totalno potunkal.
Prodajam namreč njegove artikle, za katere smo distributer v Slo. Ker smo na trgu šele par mesecev je seveda borba. Prejšni teden mi pošlje dobavitelj predbožično akcijo s super popusti na ta njihov artikel, kateremu se bo prodaja v tem času povečala, saj je zelo zanimivo darilo. Naročim kar nekaj tega po super cenah, dobavitelj mi pošlje proformo, plačam takoj in čakam par dni da mi javi, da je poslano (kot po navadi). Včeraj pa šok, javi mi, da je 80% tega artikla razprodano in da si naj izberem kar je še ostalo (mi ne odgovarja) oz. po rednem ceniku ali pa mi vrnejo denar! Roba plačana, ki pa je dejansko sploh ni! Jaz pa že vse v naprej rezervirano. To mi lahko v bistu uniči božično prodajo in pa seveda negativno reklamo pri mojih strankah!
Kaj lahko zahtevam od dobavitelja? Ali mi je dolžan ponuditi zamenski artikel po istih akcijskih cenah? Dobavitelj je pa v Angliji znan kot super dobavitelj in dobiva tudi nagrade za učinkovitost itd...
Hvala za pomoč!
Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?
-
- Rookie
- Prispevkov: 19
- Pridružen: 28 Nov 2012, 23:17
|
-
- MP strokovni sodelavec
- Prispevkov: 2486
- Pridružen: 09 Mar 2007, 00:09
Re: Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?
Smola!
Kak pravni spor odsvetujemo, ker je predrag. Vam lahko ponudbi v zameno podobne artikle s podobnim popustom?
Kak pravni spor odsvetujemo, ker je predrag. Vam lahko ponudbi v zameno podobne artikle s podobnim popustom?
-
- Vodja oddelka
- Prispevkov: 677
- Pridružen: 20 Jan 2011, 18:39
Re: Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?
Malo mu probaj pihat na vest, kako je on oh in ah, kako si ponosen da delaš z njim itd...., opiši mu tvojom težavo in ga prosi da ti pomaga ! Vse drugo je izgubljanje časa (in denarja)
-
- Uradnik
- Prispevkov: 98
- Pridružen: 15 Maj 2013, 14:59
Re: Dobavitelj je zamočil - aj lahko naredim?
Sicer zelo neodgovorno od dobavitelja, ampak se dogajajo tudi take stvari, ampak na koncu se vse nekako reši, to je pač del podjetništva, tveganje
Če ti pač ne more zagotoviti robe, naj ti pa pošlje kakšen drug artikel, ampak zahtevaj še dodatne popuste, ker ti je naredil v bistvu poslovno škodo. Če imaš pa obveznosti do strank, jim pa poskušaj razložiti na nek primeren način situacijo in se opraviči in odkupi s kakšnim dodatnim popustom, ipd... Naj pač to ne vpliva na tvoj ugled, na vsezadnje je pa tako, da še najbolje izpadeš, da sam prevzameš odgovornost.
Če ti pač ne more zagotoviti robe, naj ti pa pošlje kakšen drug artikel, ampak zahtevaj še dodatne popuste, ker ti je naredil v bistvu poslovno škodo. Če imaš pa obveznosti do strank, jim pa poskušaj razložiti na nek primeren način situacijo in se opraviči in odkupi s kakšnim dodatnim popustom, ipd... Naj pač to ne vpliva na tvoj ugled, na vsezadnje je pa tako, da še najbolje izpadeš, da sam prevzameš odgovornost.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov